• jewel

Höstbebisar efter IVF 2016

En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)

• Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016
  • Sally Cinnamon

Uppdaterade vår listtråd också. Fyll gärna på själva om det är några nyheter ang era graviditeter. Vi kanske har glömt den där listan lite.

• Libra1
    Gingerpool skrev 2016-09-12 09:49:01 följande:

Denna IVF-bebis föddes den 8/9 drygt fem veckor för tidigt. Min magkänsla sa att det var en liten tjej där inne och det var det också! Nu vilar vi på neo några dagar till innan vi förhoppningsvis får åka hem!

Åh! Grattis till tjejen. Första bebisen i tråden!!! <3
  • jewel
    Sally Cinnamon skrev 2016-09-12 10:57:50 följande:

Uppdaterade vår listtråd också. Fyll gärna på själva om det är några nyheter ang era graviditeter. Vi kanske har glömt den där listan lite.

Vad bra! Jag kan fortfarande inte lägga in länken i trådstarten. Har mailat Familjeliv flera gånger men det verkar inte gå att fixa...
  • Kajo
    Gingerpool skrev 2016-09-12 09:49:01 följande:

Denna IVF-bebis föddes den 8/9 drygt fem veckor för tidigt. Min magkänsla sa att det var en liten tjej där inne och det var det också! Nu vilar vi på neo några dagar till innan vi förhoppningsvis får åka hem!

Åh grattis!! Så fantastiskt! Nu längtar vi nog alla efter våra bebisar. Grattis igen:)
  • Libra1

Har någons bebis fixerat sig? Det känns lite annorlunda på mig. Ska till BM imorgon så får vi se. :)

• Sally Cinnamon
    Libra1 skrev 2016-09-12 15:04:44 följande:

Har någons bebis fixerat sig? Det känns lite annorlunda på mig. Ska till BM imorgon så får vi se. :)

Minns inte riktigt hur man vet det? Hen ligger med huvudet nedåt, iaf sist vi var hos BM. Det ilar lite kissnödigt som om hen borrar sig ner ibland men jag har ingen aning om det är "permanent" att bebisen ligger så.
  • Pusheen

Vet inte heller om min är fixerad. I fredags på kontrollen hos bm låg hen med huvudet nedåt. Känns som lite småpill där nere och lite större svepningar längst upp på magen och mot sidan

Har någon lust att länka mig sidan till där våra beräknade födelser står?

Tack!

• CB1982
    Libra1 skrev 2016-09-12 15:04:44 följande:

Bebis här är fixerad men det är ju olika när de fixerar sig. Han har legat fixerad i 3 veckor nu.
  • jewel

Vet inte heller om min är fixerad, men jag känner också ilningar o mer tryck neråt. Ska till MVC imorgon, får se vad hon säger då!

Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016