Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Uppdaterade vår listtråd också. Fyll gärna på själva om det är några nyheter ang era graviditeter. Vi kanske har glömt den där listan lite.
Denna IVF-bebis föddes den 8/9 drygt fem veckor för tidigt. Min magkänsla sa att det var en liten tjej där inne och det var det också! Nu vilar vi på neo några dagar till innan vi förhoppningsvis får åka hem!
Uppdaterade vår listtråd också. Fyll gärna på själva om det är några nyheter ang era graviditeter. Vi kanske har glömt den där listan lite.
Denna IVF-bebis föddes den 8/9 drygt fem veckor för tidigt. Min magkänsla sa att det var en liten tjej där inne och det var det också! Nu vilar vi på neo några dagar till innan vi förhoppningsvis får åka hem!
Har någons bebis fixerat sig? Det känns lite annorlunda på mig. Ska till BM imorgon så får vi se. :)
Har någons bebis fixerat sig? Det känns lite annorlunda på mig. Ska till BM imorgon så får vi se. :)
Vet inte heller om min är fixerad. I fredags på kontrollen hos bm låg hen med huvudet nedåt. Känns som lite småpill där nere och lite större svepningar längst upp på magen och mot sidan
Har någon lust att länka mig sidan till där våra beräknade födelser står?
Tack!
Vet inte heller om min är fixerad. I fredags på kontrollen hos bm låg hen med huvudet nedåt. Känns som lite småpill där nere och lite större svepningar längst upp på magen och mot sidan ![]()
Har någon lust att länka mig sidan till där våra beräknade födelser står?
Tack!
Vet inte heller om min är fixerad, men jag känner också ilningar o mer tryck neråt. Ska till MVC imorgon, får se vad hon säger då!