Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Jaha, då har man kommit till dagen som jag aldrig trodde skulle komma; BF!
100% av graviditeten avklarad.. frågan är bara hur många hundratals procent man ska behöva gå?
Jaha, då har man kommit till dagen som jag aldrig trodde skulle komma; BF!
100% av graviditeten avklarad.. frågan är bara hur många hundratals procent man ska behöva gå?
Yay! Du stod ut alla 40 veckor! :)
Blev du också besviken på mobilapparna som bara liksom konstaterade 100%, sen var det inget mer. Jag tyckte det kändes sååå snopet. Inte en enda liten raket eller fyrverkeri. Men visst, det är ju en dag av alla andra.
Haha! Ja? Det kunde väl iallafall kommit en liten ballong eller ngt? Dåligt!
Hmm, antar det.. en dag som alla andra.. i väntans tider..
Inga känningar?
Tjoho! Grattis!
Jag har sett att ett par av mina appar bara plötsligt tar slut på BF, dvs om två dagar. Det är ju inte som att man slutar vara gravid efter BF liksom...
Inga känningar?
Exakt! En hemsida jag var inne och läste på slutade redan för 3 veckor sen, och en annan förra veckan. Så på torsdag morgon vet jag inte vad jag ska roa mig med. Det har ju varit min appläsningsmorgon i typ 36 veckor nu eller nåt.
På plussidan är att jag har börjat få förvärkar tror jag. Har nu på kvällen haft några sammandragningar som faktiskt gjort lite ont, det känns ju bra, då händer ju i alla fall nånting! :)