Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
På 1177 står det v 9 och sedan UL vecka 11-14. Kanske kan vara annat också. Kan inte fatta att man glömmer sånt här så snabbt.
Vi hade bästa KUB-UL:et med sonen i vecka 13 eller så förra gången. Vi såg hur han absolut inte kunde vara still i magen utan hoppade som på en studsmatta i slowmotion upp och ner, upp och ner hur länge som helst. :D
Hej tjejer tack för era stöd och peppningar är verkligen Nice att ha de när man inte kan tala öppet om de ännu. Jag har börjat få illamående främst av lukter och på morgnarna pluss att brösten ömmar och har mensvärken kvar så symtommässigt känner jag mig betydligt mkt lugnare. Hade en hel vecka av typ inga symptomer alls höll på bli galen, men nu kan ja hålla ut en vecka till vul. Hoppas ni alla andra mår bra.
Hej tjejer tack för era stöd och peppningar är verkligen Nice att ha de när man inte kan tala öppet om de ännu. Jag har börjat få illamående främst av lukter och på morgnarna pluss att brösten ömmar och har mensvärken kvar så symtommässigt känner jag mig betydligt mkt lugnare. Hade en hel vecka av typ inga symptomer alls höll på bli galen, men nu kan ja hålla ut en vecka till vul. Hoppas ni alla andra mår bra.
Mariana79 hur går det?
Även jag hade ett par dagar med minskade symptom men nu har de återvänt i kraftigt ökande styrka! Fyfan för illamående.... Inte spytt än men nära nära nära...
Mariana79 hur går det?
Även jag hade ett par dagar med minskade symptom men nu har de återvänt i kraftigt ökande styrka! Fyfan för illamående.... Inte spytt än men nära nära nära...
Det är lugnt på rosa/brunt på pappret försvann igår fm och har inte kommit ngt mer sen dess. Hoppas så innerligt att jag slipper se det igen. Eftersom jag hade sån värk i fredags/lördags så hoppas jag på växtvärk! Brösten gjorde ont inatt ett par ggr och illamående ibland. Har rinnande flytningar hela tiden känns det som.. Bra att symptomen inte är borta. Nu hoppas jag på en vecka med fortsatta symptom och inget färg på pappret!
Kram!