• Mrs R

BF november 2016

Hej. Jag plussade i morse (andra barnet) och bara måste få prata av mig all min glädje som bubblar i mig. Hittade ingen befintlig tråd för oss med bf i november så jag provar att starta en och hoppas att fler hänger på. Vi kan följas åt, jämföra symptom och stötta varandra.

• Svar på tråden BF november 2016
  • Inezmaxmons

Ja helt galet känns de! Som ni skriver att man kan inte tro de???? jo jag haft illamående i några dagar ständigt trött och orkeslös och en jävla huvudvärk???? så jag köpte tes för att vara på den säkra sidan att de inte var något?? För det har aldrig varit det hittills ???? men då var det något !!

Är osäker på bf då jag har oregelbunden mens men är vell någonstans i november o jag räknat typ rätt ??????

• Vanilla ice queen

Hej! Får man hoppa med här? Väntar en liten sladdis och min sambos första barn. Hoppas verkligen den vill stanna bara, vi har försökt i 1,5år nu och haft både MA och MF på vägen så jag vågar inte riktigt tro på detta men hoppas det går bra, 3e gången gillt säger man ju.
    Har BF 1/11 enligt senaste mens men detta är snurrigt då jag isf testat väldigt starkt positivt med kvällsurin på bim-6 vilket känns lite skumt. Men jag kör på 1/11.

• emmaslemma

Jag plussade i söndags! Tredje barnet men de två andra är stora så detta blir en riktig sladdis. Jag är otroligt glad och tacksam att jag trots att jag är 36 år kunde bli gravid på första försöket! Jag hakar på denna tråden, hoppas att det är ok?! och grattis till alla ni andra som plussat!

• Vanilla ice queen
    emmaslemma skrev 2016-02-23 12:59:02 följande:

Jag plussade i söndags! Tredje barnet men de två andra är stora så detta blir en riktig sladdis. Jag är otroligt glad och tacksam att jag trots att jag är 36 år kunde bli gravid på första försöket! Jag hakar på denna tråden, hoppas att det är ok?! och grattis till alla ni andra som plussat!

Grattis! Hur gamla är dina andra barn?
  • emmaslemma

Mina andra barn är 12 och 10. Jag ville ha ett tredje barn redan när de var små men deras pappa ville absolut inte ha fler. Av många anledningar valde jag att lämna relationen i våras och är nu gravid efter insemination i Danmark :)
    Vanilla Ice Queen: Hur gamla barn har du sen tidigare?

• Vanilla ice queen
    emmaslemma skrev 2016-02-23 13:14:30 följande:

Mina andra barn är 12 och 10. Jag ville ha ett tredje barn redan när de var små men deras pappa ville absolut inte ha fler. Av många anledningar valde jag att lämna relationen i våras och är nu gravid efter insemination i Danmark :)
    Vanilla Ice Queen: Hur gamla barn har du sen tidigare?

Jag har tre döttrar på 7,9 och 11år (de hinner bli 1år äldre när bebisen kommer om det går sonder ska).
    Förstår din längtan, den där klockan är svår att ignorera. Jag var färdig med barn men min sambo har inga och ville ha och så satte den där biologiska klockan sakta igång och den där klockan är helt sjukt svår att ignorera.
  • pandoraDiem

Hej tjejer! Plussade också imorse, kan inte tro att det är sant. Har försökt få till första barnet i 1.5 år nu så vi var helt inställda på ivf, första besöket är inbokat till 1a mars, antar att det inte blir av nu :) Förra graviditeten gick inte så bra utan slutade i utomkveds så jag hoppas på bättre tur denna gång.

bf 31 oktober, så nästan november. Många känslor just nu, såklart lycklig men också orolig. 

• Mrs R

Vanill­a ice queen, emmasl­emma & pandor­aDiem - Välkomna i tråden och grattis till era plus! Så roligt att så många hittat hit redan.

• Belly

Grattis till er alla nya också!
    Det är så häftigt ändå att se att alla har så olika vägar dit vi alla är idag!
    Alla har sin egen historia liksom! :)

Jag har haft molvärk hela dagen, jag vet ju att det är normalt men jag slängs mellan att tänka "åh så mysigt , livmodern växer" till att tycka det är läskigt!

• pandoraDiem

Tack för välkomnandet!

Har också känt av magen hela dagen, lite som en tyngdkänsla (liknande som jag brukar känna innan mens). Jag hoppas att det är positivt, inser att jag inte kan göra så mycket mer än att hålla tummarna.

Svar på tråden BF november 2016