• Mrs R

BF november 2016

Hej. Jag plussade i morse (andra barnet) och bara måste få prata av mig all min glädje som bubblar i mig. Hittade ingen befintlig tråd för oss med bf i november så jag provar att starta en och hoppas att fler hänger på. Vi kan följas åt, jämföra symptom och stötta varandra.

• Svar på tråden BF november 2016
  • Lilla Luna

Brösten ömmar ibland. Kissnödig ofta. Trött. Virrig. Jag glömmer allt fortare än vanligt. Känner att jag tappar kontrollen. Typ som imorgon. Jag vet när jag börjar men jag förstår inte varför jag börjar jobba den tiden. Haha! Mitt kontrollbehov får spunk!

• Vanilla ice queen

Jag har lite ömma bröst på dagarna men på kvällen ömmar de som tusan, har molvärk och det ilar i blygdbenen, blir arg och irriterad för ingenting, gråter till greys Anatomy, har ökad aptit, virrig och somnar innan kl 23 vilket är galet tidigt för att vara mig.

• palomablanca

Jag känner mig inte det minsta gravid fast att jag har ömma bröstvårtor mår illa blir "måste ha mat nu panik hungrig" o har lite humörsvängningar. Minns inte hur jag mådde vid den här tiden i förra graviditeten.

• Mrs R

Jag känner av att jag är kissnödig oftare och möjligtvis har tröttheten börjat smyga sig på. Annars känner jag inget särskilt men jag har för mig att det tog några veckor innan jag kände någora direkta symptom förra gången. Ändå blir jag nojig att jag inte känner molvärk som många av er andra. Att brösten inte ömmar kan jag förstå efterom jag fortfarande ammar lite så jag antra att de inte behöver ställa om sig så mycket.

• Norrlänning86

Ömmande bröst, mår lite illa om det går för länge mellan måltiderna, molvärk, gråter för allt som handlar om djur som är sjuka eller far illa..behöver bara läsa några rader så börjar jag lipa... Sen svettas och fryser jag om vartannat.

• Lilla Luna

Present till sambon.

Letade ett mjukisdjur också men hittade inget. Ska nog köpa till en napp och lägga i. Toppat med ett digiltalt cb. Hur länge syns det på digitala innan det slocknar?
  • palomablanca
    Lilla Luna skrev 2016-02-28 19:26:09 följande:

Present till sambon.

Letade ett mjukisdjur också men hittade inget. Ska nog köpa till en napp och lägga i. Toppat med ett digiltalt cb. Hur länge syns det på digitala innan det slocknar?

Jättefint!

Tog digitalt cb m veckoindikator igår morse. I morse var det dött. Mer exakt tid det håller vet jag inte. Står det i förpackningen kanske?
  • Julia79

Åh vad fint!! Har för mig att den slocknar efter 24timmar men är inte helt 100

Present till sambon.

• Vanilla ice queen

Present till sambon.

Åh vad fint! När ska du ge honom det? Har heller ingen aning om hur länge testresultatet synd tyvärr...
  • Cfmilla

Present till sambon.

Åh mys! han kommer att bli så glad!!

Tog ett digitalt idag med. Fick ett fett inte gravid. Haha gött snopen. Kan ju säga att det inte var med morgonurin och rätt utspätt med. Haha! Hur tänkte jag där?
Svar på tråden BF november 2016