• Mrs R

BF november 2016

Hej. Jag plussade i morse (andra barnet) och bara måste få prata av mig all min glädje som bubblar i mig. Hittade ingen befintlig tråd för oss med bf i november så jag provar att starta en och hoppas att fler hänger på. Vi kan följas åt, jämföra symptom och stötta varandra.

• Svar på tråden BF november 2016
  • Norrlänning86

Vart kommer alla i gruppen ifrån? :) Jag bor i Göteborg. (Men kommer ursprungligen från ett mindre samhälle i Lappland)

• Julia79

Bor i Stockholm :)

Norrlänning86 skrev 2016-02-27 08:45:15 följande:

Vart kommer alla i gruppen ifrån? :) Jag bor i Göteborg. (Men kommer ursprungligen från ett mindre samhälle i Lappland)

• Lotten

Jag har inte plussat ännu, har inte tagit något test. Beräknad mens var i torsdags 24/2-16.
    Hoppas jag får vara med här ändå :)

V4+4 idag.
    Denna veckan har jag känt mig mätt, inte illamånande men nästan, ej hungrig. Känner av dofter och kaffe verkligen stinker. I dec lyckades vi få ett plus genom första ivf försöket. Innan vi plussade märkte jag av tidigt att det var något. Kände även då av den här mättnadskänslan och inte sugen på mat. Även dofter kände jag väldigt mkt. Gick tyvärr ett tidigt missfall. Vi har tagit en pause med ivf. Om det är plus så har vi lyckats på egen hand! :)

• lilleskutt86

Hej! Hoppar in här jag med! :) Fick svagt plus i torsdags med CB och ett svagt med RFSU idag. Vill nog testa med CB igen för att se att det blir starkare. Är så nervös denna gången då förra graviditeten slutade i MA i november förra året. Nu hoppas vi på en fin stegring och en lyckad graviditet!

Bf är troligen 2 november men lite oklart... Apparna visar lite olika. :)

• LaPil

Hej!

Jag hänger med här. Plussade för 1 vecka sedan har beräknas månadsskiftet okt/nov. Det kan ju bli på vilken sida som helst ;)

Bor i Sthlm med min man och vår son som snart är 3 år. Började försöka få ett syskon i somras men planerna drog ut på tiden pga menscykel på 46 dagar som inte ville samarbeta och sedan hade jag ett missfall i oktober. Då visste jag inte ens att jag var gravid utan sökte till gyn då min mens aldrig tycktes avta. Nu hoppas vi att det stannar :)

Jag har startat ett nytt konto på Instagram för att dokumentera graviditeten frän början. Med tiden kommer jag vara mer öppen med vem jag är och så, men tills dess är det lite hemligt ;) https://www.instagram.com/syskonresan/

• Iskristall

Hej, får man vara med?! Jag plussade i veckan, ska vara v5, 4+5 idag. Uträkningar av bf är allt från 30/10 till 2/11. Men jag tänker att eftersom det är första barnet går jag nog över lite, så troligast att bf blir i november Sen känner jag mig mer i fas med er som just plussat i den här tråden eftersom jag precis gjort detsamma än med tjejerna i oktobertrådar som redan gått flera veckor. Så hopas det är okej att jag hoppar på hos er?!

Kram och lycka till tjejer!

Svar på tråden BF november 2016