• Mrs R

BF november 2016

Hej. Jag plussade i morse (andra barnet) och bara måste få prata av mig all min glädje som bubblar i mig. Hittade ingen befintlig tråd för oss med bf i november så jag provar att starta en och hoppas att fler hänger på. Vi kan följas åt, jämföra symptom och stötta varandra.

• Svar på tråden BF november 2016
  • Vanilla ice queen
    Lilla Luna skrev 2016-02-29 17:31:02 följande:
    Är allt från BIM-1 till BIM+1 nu. Svagt på TL imorse. Hm.. jag vet inte alls..
    Håll dig ett par timmar och testa och visar det "inte gravid" så tar du ett nytt med morgonurin om någon dag gör gravid är du ju onekligen i vilket fall. Det står att CB digital kan tas upp till 5dagar före bim men jag har läst att folk upplever att de är segare. Men bim +-1 lär det ju synas.
  • Lilla Luna
    Vanilla ice queen skrev 2016-02-29 17:37:11 följande:

Håll dig ett par timmar och testa och visar det "inte gravid" så tar du ett nytt med morgonurin om någon dag gör gravid är du ju onekligen i vilket fall. Det står att CB digital kan tas upp till 5dagar före bim men jag har läst att folk upplever att de är segare. Men bim +-1 lär det ju synas.

Hållt mig i 2h nu,inte druckit något. Hur länge bör jag hålla mig tro? Känner att jag sprängs snart så sambon måste få veta. Helst innan inskrivniningen.
  • Vanilla ice queen
    Lilla Luna skrev 2016-02-29 17:43:05 följande:
    Hållt mig i 2h nu,inte druckit något. Hur länge bör jag hålla mig tro? Känner att jag sprängs snart så sambon måste få veta. Helst innan inskrivniningen.
    Kör nu! Det värsta som kan hända är att det står inte gravid. Vilket jag inte tror att det kommer göra, men gravid är du ju...
  • Lilla Luna
    Vanilla ice queen skrev 2016-02-29 17:44:40 följande:

Kör nu! Det värsta som kan hända är att det står inte gravid. Vilket jag inte tror att det kommer göra, men gravid är du ju...

Nervös väntan dessa minuter! Tog ett cb + som jag kan använda annars för där är ett fint plus. Lite svagt dock.
  • Vanilla ice queen
    Lilla Luna skrev 2016-02-29 17:53:47 följande:
    Nervös väntan dessa minuter! Tog ett cb + som jag kan använda annars för där är ett fint plus. Lite svagt dock.
    Åh jag vet! Berätta hur det går! Håller tummen
  • Lilla Luna

Skakar! Hjärtklappning! <3

Skrev till sambon: "har en present till dig då du kommer hem. Hoppas du gillar den, jag älskar den!"
  • Vanilla ice queen
    Lilla Luna skrev 2016-02-29 17:57:50 följande:

Skakar! Hjärtklappning! <3

Skrev till sambon: "har en present till dig då du kommer hem. Hoppas du gillar den, jag älskar den!"

Yhey Haha, åh vad spännande Du får berätta sen om hans reaktion när han öppnade paketet
  • Lilla Luna
    Vanilla ice queen skrev 2016-02-29 17:59:04 följande:

Yhey Haha, åh vad spännande Du får berätta sen om hans reaktion när han öppnade paketet

Jag skakar! Är så lycklig och chockad. NU böev det på riktigt! Hoppas Liten mår bra där inne och vill stanna. :)
  • Vanilla ice queen
    Lilla Luna skrev 2016-02-29 18:03:12 följande:
    Jag skakar! Är så lycklig och chockad. NU böev det på riktigt! Hoppas Liten mår bra där inne och vill stanna. :)
    Ja det är ju det jobbiga nu i början att man inte kan kontrollera hur det står till där inne. Jag försöker att ha is i magen och inte planera för mkt. Men har nyss fått nytt jobb och är i slutet av min utbildning så jag lär börja fundera lite på hur jag ska lösa olika saker men jag är skrockfull och tror att det kommer gå åt skogen om jag börjar planera minsta lilla.
  • Cfmilla
    Lilla Luna skrev 2016-02-29 18:03:12 följande:

Men åååååh <3
Svar på tråden BF november 2016