• Mrs R

BF november 2016

Hej. Jag plussade i morse (andra barnet) och bara måste få prata av mig all min glädje som bubblar i mig. Hittade ingen befintlig tråd för oss med bf i november så jag provar att starta en och hoppas att fler hänger på. Vi kan följas åt, jämföra symptom och stötta varandra.

• Svar på tråden BF november 2016
  • Mammamiia10

Hej på er! Får man hänga på här?

Plussade svagt igår men tydligt idag med digitalt cb:) bf 8/11 är i v 3+4.

Är 30 år o killen 31. Vi har en 8 åring och 6 åring, (flicka o pojke)

• Lilla Luna
    solidafrida skrev 2016-02-28 22:10:14 följande:

HAHAHA, jag såg nu att tråden var ett dussin sidor lång... Forget what I asked! Antagligen har ni redan skrivit om vilket barn i ordningen ni väntar... 

Svara istället på om Ni också "med flit" gjorde en novemberbebis? Eller hur kommer det sig att ni ska få höstbebis och inte julibebis som ju är så populärt. Det är så spännande att läsa om hur andra planerat och fantiserat!

Jag ville helst ha en vår/sommarbebis av vissa praktiska skäl. Men vi körde lite blir det så blir det. Första månaden jag hittade äl. Vi prickade. Bom! Killen har dock noll koll på äl. Så vi har bara haft sex då lusten funnits. Inte alls för att det var just äl. Dessa gånger var det han som bjöd in till det, ovetandes om den perfekta tidpunkten.
  • solidafrida

God Morgon! Goda Nyheter! Jag stannar i gruppen!Skrattande Tjohoooo!

Sitter och väntar på att den blivande trebarnfadern ska stiga upp och hitta det nu positiva graviditetstestet i badrummet... 

Tjejer, blivande novembermammor, Vi hörs igen!

September
  • Cfmilla

Idag var där blod på pappret när jag torkade mig. Tempen är även precis på cover line, så jag antar att det är därför mina test vart så svaga. Blir nog tyvärr inget. Väljer att lämna gruppen nu. Lycka till alla <3

• Iskristall
    Cfmilla skrev 2016-02-29 06:41:53 följande:

Idag var där blod på pappret när jag torkade mig. Tempen är även precis på cover line, så jag antar att det är därför mina test vart så svaga. Blir nog tyvärr inget. Väljer att lämna gruppen nu. Lycka till alla <3

Stooor kram!
  • Lilla Luna

Neeeej! Hoppas det bara är en mellanblödningar eller vad de kallas. Vissa får ju en liten blödning vid den tid de skulle fått mens trots graviditet.

Mina test är fortfarande svaga... Vi får se vart det bär.

• Cfmilla
    Lilla Luna skrev 2016-02-29 07:00:20 följande:

Neeeej! Hoppas det bara är en mellanblödningar eller vad de kallas. Vissa får ju en liten blödning vid den tid de skulle fått mens trots graviditet.

Mina test är fortfarande svaga... Vi får se vart det bär.

Ja enligt ena appen är det bim idag (andra i lördags), så det kan stämma. Men tja jag vet inte. Får kontakta bm kanske.
  • Norrlänning86

Åh nej :( stor kram till dig! <3

• Norrlänning86

Jag och killen hade hoppats på en sommarbebis då det skulle underlätta lite i och med att jag vill föda i Sverige och sen hade jag hoppats på att kunna jobba fram till semestern och sen föräldraledighet. Men blir att jobba efter semestern också. Men en november bebis är inte fel så får bara hoppas kotten ska stanna nu. :) Om Kotten stannar så blir det första barnet. :) själv då?

solidafrida skrev 2016-02-28 22:10:14 följande:

HAHAHA, jag såg nu att tråden var ett dussin sidor lång... Forget what I asked! Antagligen har ni redan skrivit om vilket barn i ordningen ni väntar... 

Svara istället på om Ni också "med flit" gjorde en novemberbebis? Eller hur kommer det sig att ni ska få höstbebis och inte julibebis som ju är så populärt. Det är så spännande att läsa om hur andra planerat och fantiserat!

• Lilla Luna

Kommer inte mensen igång ordentligt så är ju hoppet inte ute. Mina är fortfarande svaga.. :(

Cfmilla skrev 2016-02-29 07:03:20 följande:

Ja enligt ena appen är det bim idag (andra i lördags), så det kan stämma. Men tja jag vet inte. Får kontakta bm kanske.

Svar på tråden BF november 2016