• Mrs R

BF november 2016

Hej. Jag plussade i morse (andra barnet) och bara måste få prata av mig all min glädje som bubblar i mig. Hittade ingen befintlig tråd för oss med bf i november så jag provar att starta en och hoppas att fler hänger på. Vi kan följas åt, jämföra symptom och stötta varandra.

• Svar på tråden BF november 2016
  • Lilla Luna

Kan inte låta bli att testa. Fick hem detta idag och tog det nu på em. Var nervös över att det skulle vara blankt. Blir pirrig i hela kroppen! Jag är nog gravid. :)
  • Cfmilla
    Lilla Luna skrev 2016-02-29 15:34:15 följande:

Kan inte låta bli att testa. Fick hem detta idag och tog det nu på em. Var nervös över att det skulle vara blankt. Blir pirrig i hela kroppen! Jag är nog gravid. :)

Klart du är!!! :) <3
  • Lilla Luna
    Cfmilla skrev 2016-02-29 15:36:03 följande:

Klart du är!!! :) <3

Det är verkligen något/någon där! Hoppas liten vill stanna. Har inga symptom idag mer än kissnödig och törstig. Vill berätta för sambon NU men han är på jobbet till sent.
  • Cfmilla
    Lilla Luna skrev 2016-02-29 15:42:40 följande:

Det är verkligen något/någon där! Hoppas liten vill stanna. Har inga symptom idag mer än kissnödig och törstig. Vill berätta för sambon NU men han är på jobbet till sent.

Hihi så underbart ju njut
  • Vanilla ice queen

Detta test är taget med kvällsurin BIM-6. Är det inte väldigt starkt för att vara så tidigt? Blir lite orolig att det bor fler än en där inne...

• Vanilla ice queen
    Lilla Luna skrev 2016-02-29 15:34:15 följande:

Helt klart har du en inneboende
  • Lilla Luna
    Vanilla ice queen skrev 2016-02-29 16:23:38 följande:

Detta test är taget med kvällsurin BIM-6. Är det inte väldigt starkt för att vara så tidigt? Blir lite orolig att det bor fler än en där inne...

Hört många som har svagt när det är fler än en. Kanske äl tidigare än du trott? Eller så producerar du massa hormon. :)
  • Lilla Luna

Mailat BM, då jag inte hittade telefontiderna. Hon bokade in en träff nu på torsdag. Mina nerver!

• Cfmilla
    Lilla Luna skrev 2016-02-29 16:42:41 följande:

Mailat BM, då jag inte hittade telefontiderna. Hon bokade in en träff nu på torsdag. Mina nerver!

Hihi underbart!
  • Vanilla ice queen
    Lilla Luna skrev 2016-02-29 16:41:02 följande:
    Hört många som har svagt när det är fler än en. Kanske äl tidigare än du trott? Eller så producerar du massa hormon. :)
    Gud vad skönt att höra.
Svar på tråden BF november 2016