• Mrs R

BF november 2016

Hej. Jag plussade i morse (andra barnet) och bara måste få prata av mig all min glädje som bubblar i mig. Hittade ingen befintlig tråd för oss med bf i november så jag provar att starta en och hoppas att fler hänger på. Vi kan följas åt, jämföra symptom och stötta varandra.

• Svar på tråden BF november 2016
  • Vanilla ice queen
    Mammamiia10 skrev 2016-02-29 10:01:01 följande:

Sitter och smågråter mig igenom frukosten idag.. Haha.. Gråter till Nyhetsmorgon och dom som har vunnit Oscars.. Märks att hormonerna i kroppen påverkar en redan!;)
    Nån mer som blivit extra känslig och gråtig?

Hahaha ja, gråter till greys anatomy
  • Cfmilla

Tack alla!

Pratat med bm och hon tycker att jag ska ha kvar min inskrivningstid ifall blödning avtar och ifall jag inte får fruktansvärda smärtor.

Just nu så har jag mensvärk och jag har kissat så sjukt många gånger...

• Lilla Luna
    palomablanca skrev 2016-02-29 09:21:39 följande:

Vissa av oss har inte lyxen att bestämma när vi ska få bebis. Om vi ens får nån. Vi tänker hellre novemberbebis än ingen bebis. Vi har redan ett decemberbarn o mannen är också decemberbarn o det är inga konstigheter m det. Skulle sonen visa sig ligga långt efter sina jämnåriga kamrater i framtiden så får han börja skolan ett år senare istl.

Lite så tänker jag också. Ville gärna ha på våren eller tidigt på året. Ev. Sommar. Jobbar i förskola så har liksom koll på inskolningsbiten och vilka perioder som är bäst. Men vi får väl vara lediga lite längre i värsta fall. ;) är så glad över att ha fått ett plus efter att ha väntat på mensen i ett år. Försvann två månader efter ppillerstopp och kom tillbaka ett år senare. Efter det har vi bara kört på då lusten funnits men jag har jagat äl för att räkna ut BIM då jag blev oregelbunden. Första månaden med positivt ältest. Sex endast då vi känt lust för det, speciellt killen som varit ovetandes om timingen, det gjorde susen!
  • Lilla Luna

Kommit mer eller är det bara lite? Ååååh, vad jag hoppas för din skull!

Cfmilla skrev 2016-02-29 11:36:20 följande:

Tack alla!

Pratat med bm och hon tycker att jag ska ha kvar min inskrivningstid ifall blödning avtar och ifall jag inte får fruktansvärda smärtor.

Just nu så har jag mensvärk och jag har kissat så sjukt många gånger...

• Cfmilla
    Lilla Luna skrev 2016-02-29 11:49:09 följande:

Kommit mer eller är det bara lite? Ååååh, vad jag hoppas för din skull!

Jag tror kanske att det har avtagit! Får se senare ikväll!
  • palomablanca
    Cfmilla skrev 2016-02-29 12:51:33 följande:

Vad skönt! Håller tummarna!
  • Norrlänning86

Håller tummarna för dig!!!

• lilleskutt86

Usch stackarn! Tänker på dig!
  • Lilla Luna

Jag håller tummarna! Hoppas det inte är mens!
  • Vanilla ice queen
    Fy vet hur jobbigt det är att gå och vänta och inte veta. Håller tummar och tår för att det går vägen.
Svar på tråden BF november 2016