• Mrs R

BF november 2016

Hej. Jag plussade i morse (andra barnet) och bara måste få prata av mig all min glädje som bubblar i mig. Hittade ingen befintlig tråd för oss med bf i november så jag provar att starta en och hoppas att fler hänger på. Vi kan följas åt, jämföra symptom och stötta varandra.

• Svar på tråden BF november 2016
  • Vanilla ice queen
    Lilla Luna skrev 2016-02-29 16:42:41 följande:

Mailat BM, då jag inte hittade telefontiderna. Hon bokade in en träff nu på torsdag. Mina nerver!

Åh vad kul! Tycker det blir mer på riktigt när man varit på inskrivnining.
  • Lilla Luna
    Vanilla ice queen skrev 2016-02-29 16:49:59 följande:

Åh vad kul! Tycker det blir mer på riktigt när man varit på inskrivnining.

Det blev så verkligt nu. Får lite panik. Ska ev. iväg med en kompis och gå en promis så jag kan ventilera mig lite. Sambon ska ju få en fin överraskning när vi har möjlighet att umgås en stund.
  • Vanilla ice queen
    Lilla Luna skrev 2016-02-29 16:55:36 följande:
    Det blev så verkligt nu. Får lite panik. Ska ev. iväg med en kompis och gå en promis så jag kan ventilera mig lite. Sambon ska ju få en fin överraskning när vi har möjlighet att umgås en stund.
    Haha vilken självdisciplin du har! Jag förstår inte hur du kan hålla dig från att berätta. Jag hade väckt min sambo mitt i natten om så behövdes Men så här i efterhand skulle det ju varit kul att hitta på något lite mer kreativt sätt att berätta på
  • Lilla Luna
    Vanilla ice queen skrev 2016-02-29 17:02:04 följande:

Haha vilken självdisciplin du har! Jag förstår inte hur du kan hålla dig från att berätta. Jag hade väckt min sambo mitt i natten om så behövdes Men så här i efterhand skulle det ju varit kul att hitta på något lite mer kreativt sätt att berätta på

Det är en kamp. Ganska lätt emellanåt då jag verkligen inte vill ta det över telefon och han jobbar sent. Velar mellan att ta digitala ikväll och ge han presenten. Han slutar dock om några timmar.. aaah! Lär ju inte visa något.
  • Vanilla ice queen
    Lilla Luna skrev 2016-02-29 17:13:23 följande:
    Det är en kamp. Ganska lätt emellanåt då jag verkligen inte vill ta det över telefon och han jobbar sent. Velar mellan att ta digitala ikväll och ge han presenten. Han slutar dock om några timmar.. aaah! Lär ju inte visa något.
    Men har du passerat bim? Det borde ju visa isf!
  • Iskristall
    Lilla Luna skrev 2016-02-29 15:34:15 följande:

Kan inte låta bli att testa. Fick hem detta idag och tog det nu på em. Var nervös över att det skulle vara blankt. Blir pirrig i hela kroppen! Jag är nog gravid. :)

Stort grattis, vad roligt! Javisst är det en upplevelse att få se strecket framträda
  • Lilla Luna
    Iskristall skrev 2016-02-29 17:27:29 följande:

Stort grattis, vad roligt! Javisst är det en upplevelse att få se strecket framträda

Ja. Stirrat på stecken på typ 10 test nu. Dags att sluta. :)
  • Iskristall
    Vanilla ice queen skrev 2016-02-29 16:23:38 följande:

Detta test är taget med kvällsurin BIM-6. Är det inte väldigt starkt för att vara så tidigt? Blir lite orolig att det bor fler än en där inne...

Som Lilla luna skrev, du kanske hade tidigare äl än du trott?
  • Lilla Luna
    Vanilla ice queen skrev 2016-02-29 17:15:22 följande:

Men har du passerat bim? Det borde ju visa isf!

Är allt från BIM-1 till BIM+1 nu. Svagt på TL imorse. Hm.. jag vet inte alls..
  • Vanilla ice queen
    Iskristall skrev 2016-02-29 17:30:05 följande:
    Som Lilla luna skrev, du kanske hade tidigare äl än du trott?
    Ja det måste ju nästan vara så. Har ett vul på onsdag så får se då hur det ser ut. Förväntar mig inte att se mer än en uppklarning och en hinnsäck men det kanske gått lite längre än så då om jag har tur.
Svar på tråden BF november 2016