• Mrs R

BF november 2016

Hej. Jag plussade i morse (andra barnet) och bara måste få prata av mig all min glädje som bubblar i mig. Hittade ingen befintlig tråd för oss med bf i november så jag provar att starta en och hoppas att fler hänger på. Vi kan följas åt, jämföra symptom och stötta varandra.

• Svar på tråden BF november 2016
  • Belly
    solidafrida skrev 2016-02-29 06:30:11 följande:

God Morgon! Goda Nyheter! Jag stannar i gruppen!Skrattande Tjohoooo!

Sitter och väntar på att den blivande trebarnfadern ska stiga upp och hitta det nu positiva graviditetstestet i badrummet... 

Tjejer, blivande novembermammor, Vi hörs igen!

September
    Wohoo Grattis! :D

Åh vad spännande, så roligt!
  • Belly
    Cfmilla skrev 2016-02-29 06:41:53 följande:

Idag var där blod på pappret när jag torkade mig. Tempen är även precis på cover line, så jag antar att det är därför mina test vart så svaga. Blir nog tyvärr inget. Väljer att lämna gruppen nu. Lycka till alla <3

Skickar en stor kram! Förstår att du är ledsen och orolig nu, men vissa har en genombrytsblödning vid mens och vissa små blöder ju lite trots graviditet! Så det finns fortfarande en chans!
  • jtothee
    solidafrida skrev 2016-02-28 22:10:14 följande:

HAHAHA, jag såg nu att tråden var ett dussin sidor lång... Forget what I asked! Antagligen har ni redan skrivit om vilket barn i ordningen ni väntar... 

Svara istället på om Ni också "med flit" gjorde en novemberbebis? Eller hur kommer det sig att ni ska få höstbebis och inte julibebis som ju är så populärt. Det är så spännande att läsa om hur andra planerat och fantiserat!

Jag och min sambo bestämde oss i januari för att vi skulle börja försöka och jag plockade då ut min kopparspiral. Med tanke på att medeltiden för att bli gravid är 8 månader har jag läst någonstans (?) tänkte vi att det är lika bra att börja så kanske vi har en bebis till nästa vår i alla fall, men det gick för väl och vi blev gravida på första försöket :)
  • Mammamiia10

Idag var där blod på pappret när jag torkade mig. Tempen är även precis på cover line, så jag antar att det är därför mina test vart så svaga. Blir nog tyvärr inget. Väljer att lämna gruppen nu. Lycka till alla <3

Nej.. Håller tummarna för dej..
  • palomablanca

HAHAHA, jag såg nu att tråden var ett dussin sidor lång... Forget what I asked! Antagligen har ni redan skrivit om vilket barn i ordningen ni väntar... 

Svara istället på om Ni också "med flit" gjorde en novemberbebis? Eller hur kommer det sig att ni ska få höstbebis och inte julibebis som ju är så populärt. Det är så spännande att läsa om hur andra planerat och fantiserat!

Vissa av oss har inte lyxen att bestämma när vi ska få bebis. Om vi ens får nån. Vi tänker hellre novemberbebis än ingen bebis. Vi har redan ett decemberbarn o mannen är också decemberbarn o det är inga konstigheter m det. Skulle sonen visa sig ligga långt efter sina jämnåriga kamrater i framtiden så får han börja skolan ett år senare istl.
  • palomablanca
    Cfmilla skrev 2016-02-29 07:03:20 följande:

Ja enligt ena appen är det bim idag (andra i lördags), så det kan stämma. Men tja jag vet inte. Får kontakta bm kanske.

Stor kram! Hoppas det inte är mf! Håller tummarna!
  • Vanilla ice queen

Nej vad tråkigt Kram
  • Vanilla ice queen

September
    Eftersom vi försökt rätt länge så har jag slutat tänka på vilken månad och så. Men att föda barn på sommaren tror jag inte är en hut. Avslag, mjölktuttar och extrakilon i 30+ NEJ TACK!
    Grattis till graviditeten!
  • Mammamiia10

Sitter och smågråter mig igenom frukosten idag.. Haha.. Gråter till Nyhetsmorgon och dom som har vunnit Oscars.. Märks att hormonerna i kroppen påverkar en redan!;)
    Nån mer som blivit extra känslig och gråtig?

• Mammamiia10

September
    Vi bestämde oss i sept/okt att vi ville ha ett till barn. Men det tog sig inte förrän nu. Och vi är lika glada för att få en bebis i nov som till sommaren:) spelar liksom ingen roll. Tycker att det ska bli jättemysigt med en höstbebis:)
Svar på tråden BF november 2016