• Mrs R

BF november 2016

Hej. Jag plussade i morse (andra barnet) och bara måste få prata av mig all min glädje som bubblar i mig. Hittade ingen befintlig tråd för oss med bf i november så jag provar att starta en och hoppas att fler hänger på. Vi kan följas åt, jämföra symptom och stötta varandra.

• Svar på tråden BF november 2016
  • Lilla Luna
    Cfmilla skrev 2016-02-28 20:02:56 följande:

Åh mys! han kommer att bli så glad!!

Tog ett digitalt idag med. Fick ett fett inte gravid. Haha gött snopen. Kan ju säga att det inte var med morgonurin och rätt utspätt med. Haha! Hur tänkte jag där?

Jag väntar nog med att ta digitala fram till helgen eller så. Just in case.
  • Lilla Luna

Kollade på testet nu. I 24h visas resultatet på digitala.

Kommer ge sambon presenten till helgen. Kanske på onsdag då jag kommer hem efter jobbet om jag fått "gravid" på digitala då. :) vi jobbar liksom om varandra under veckan.. bara onsdag som vi ses utom fredag och söndag. :(

• palomablanca
    Cfmilla skrev 2016-02-28 20:02:56 följande:

Åh mys! han kommer att bli så glad!!

Tog ett digitalt idag med. Fick ett fett inte gravid. Haha gött snopen. Kan ju säga att det inte var med morgonurin och rätt utspätt med. Haha! Hur tänkte jag där?

Vilket test plussade du med? Var i cykeln är du?
  • emmaslemma

Idag när jag vaknade kände jag mig inte så värst gravid längre. Så jag tog ett test och jag är fortfarande gravid som tur är :) Men hela dagen har jag lagt märke till att alla symptom är som bortblåsta. Undrar vad det kan bero på?! Nån mer som känner igen sig?

• k91
    emmaslemma skrev 2016-02-28 21:33:04 följande:

Idag när jag vaknade kände jag mig inte så värst gravid längre. Så jag tog ett test och jag är fortfarande gravid som tur är :) Men hela dagen har jag lagt märke till att alla symptom är som bortblåsta. Undrar vad det kan bero på?! Nån mer som känner igen sig?

Jag känner inte ett skit heller, förutom att det lite då och då "sticker till" i magen. Inga ömma bröst, inget illamående, INGET! Så vi är 2, haha ;)
  • Cfmilla
    palomablanca skrev 2016-02-28 20:53:24 följande:

Vilket test plussade du med? Var i cykeln är du?

Apotekets och predictor early jag är på äl+ 16 idag.
  • solidafrida

Hej!

Vi kan sitta i samma båt. Jag skulle enligt mönstret, som visserligen inte alltid stämmer, fått mens den 22 februari. Min man propsade på att jag skulle testa så jag tog ett graviditetstest ganska sent en kväll den 23 eller 24 februari. Negativt, till mitt stora förtret eftersom vi väntat länge på att köra igång med att bli gravida och jag hade bestämt mig för en novemberbebis. Skumt på en rad sätt kanske, men så tänkter jag. Det luriga nu då är att jag fortfarande inte fått mens, och det är alltså 35 dagar sedan jag hade mens sist. Jag tyckte brösten var stora och ömma för nästan exakt en vecka sedan, men ömheten har gått över. Ganska ofta har jag rosa flytningar ett par dagar innan mens men inget sånt heller. Nåja, i "värsta fall" får vi satsa på en decemberbebis, det låter också gulligt, men det är lite väl nära allas vår favorit högtid som ju firas i december. 

Mr R ska ha andra barnet. Vi hoppas få vårt tredje i höst/vinter. Ni andra då, vilket barn i raden?

September
  • solidafrida

HAHAHA, jag såg nu att tråden var ett dussin sidor lång... Forget what I asked! Antagligen har ni redan skrivit om vilket barn i ordningen ni väntar... 

Svara istället på om Ni också "med flit" gjorde en novemberbebis? Eller hur kommer det sig att ni ska få höstbebis och inte julibebis som ju är så populärt. Det är så spännande att läsa om hur andra planerat och fantiserat!

September
  • KissMeQuick

Plussade igår. Blev chockad . Inte väntat. Enda symtom jag haft är sjuka humörsvångningar när jag tänker efter. Haft svårt att bli gravid. Hade nog gett upp. Börjat såtta mej sjålv i främsta rummet med träning. Så kom detta! Ha ha ha

Har två pojkar, 8 resp 4år.

Svar på tråden BF november 2016