• Mrs R

BF november 2016

Hej. Jag plussade i morse (andra barnet) och bara måste få prata av mig all min glädje som bubblar i mig. Hittade ingen befintlig tråd för oss med bf i november så jag provar att starta en och hoppas att fler hänger på. Vi kan följas åt, jämföra symptom och stötta varandra.

• Svar på tråden BF november 2016
  • 201405
    Iskristall skrev 2016-03-03 12:13:53 följande:

Stort grattis! Visst har jag sett dig i Tempar/FertilityFriend tråden?! Vad kul!

Stämmer bra :D tack!!
  • Lilla Luna

Jag är gärna med! :D

manza skrev 2016-03-03 12:15:25 följande:

Tycker vi skapar en fb-grupp. Vilka vill vara med i så fall?:)

• 201405

Jag vill gärna vara med! :)
  • Iskristall

Är gärna med. Fast detta med plus känns fortfarande overkligt och inte sant!
  • Injon
    Hiirii skrev 2016-03-02 19:33:34 följande:

Injon skrev 2016-03-02 16:40:53 följande:
    Kul med fler som pluggar :) Jag ska skriva uppsats och bli klar nu till sommaren, men är hur trött som helst redan, och anar att illamåendet är på gång att starta, så det blir nog en tuff vår!
    Så då blir du och jag klar till sommaren, jag ser verkligen framemot att inte ha skola :) Ditt första barn också? 
    Ja, första barnet (ett MA i somras), och jag ser verkligen fram emot att bli klar! Fast jag oroar mig för att gå på intervjuer med illamående och att hinna få jobb innan magen syns, det känns inte som helt perfekt timing, men å andra sidan vågar väl ingen arbetsgivare riskera att diskriminera, så det kanske går bra ändå :P
  • LaPil

Dalkulla boende i Stockholm ???? Hänger gärna med i en grupp på Facebook.

Instagram @syskonresan
  • linolin

V 5+0 idag tredje barnet. Hoppas bara liten vill stanna nu. Hade missfall i v 5+0 och 5+2 sist så jag håller tummarna för att denna går vägen. Är trött och mår inte så bra på förmiddagarna men överlever. Bor lite utanför Stockholm. Är gärna med i Facebook grupp.

• Norrlänning86

Jag vill gärna va med! :)

• Julia79

Hej! Ja eller hur, en liten bekräftelse Jag är i v 5+4 ca så är beräknad slutet på okt <3

Iskristall skrev 2016-03-03 11:25:34 följande:

Vilken dag, vecka är du i? Jag är sugen på ett sånt clearblue test för att se 3+. Men måste nog vänta tills nästa vecka för att få det resultatet

Kul med fler i Stockholmsområdet!

Svar på tråden BF november 2016