• Mrs R

BF november 2016

Hej. Jag plussade i morse (andra barnet) och bara måste få prata av mig all min glädje som bubblar i mig. Hittade ingen befintlig tråd för oss med bf i november så jag provar att starta en och hoppas att fler hänger på. Vi kan följas åt, jämföra symptom och stötta varandra.

• Svar på tråden BF november 2016
  • Hiirii
    Injon skrev 2016-03-03 13:52:18 följande:
    Ja, första barnet (ett MA i somras), och jag ser verkligen fram emot att bli klar! Fast jag oroar mig för att gå på intervjuer med illamående och att hinna få jobb innan magen syns, det känns inte som helt perfekt timing, men å andra sidan vågar väl ingen arbetsgivare riskera att diskriminera, så det kanske går bra ändå :P
    Ja man har många saker att se framemot! Allt lär lösa sig, så tänker jag iallafall :)
  • Liiilja

Jag plussade med ett väldigt svagt plus i Tisdags. Har gjort ett test om dagen (på morgonen) och det har blivit starkare för varje dag. Idag kände jag att jag ville göra ett digitalt så man får svart på vitt och det visade "gravid 1-2 veckor"

Jag har en son som är född 2012 och hade två missfall 2014. Vi är så glada och hoppas verkligen att detta ska gå vägen nu!!
    Skönt att det finns sånnahär forum så man får skriva av sig lite!

Stort lycka till till allihopa!! Kram

• katarina86

Vi skulle ju kunna göra en grupp till annars? Jag skulle gärna vilja ha en lite mindre grupp med kanske ca 20 medlemmar så man lär känna varann på vägen? Stora föräldragrupper finns det så många av. Vi kan kanske vänta till imorgon och se om anateresa svarar och vad hon tycker och annars kan vi göra en egen liten grupp ?????

• Julia79

Är med men kan inte lägga till... Har skrivit i gruppen att det är flera som väntar på inbjudan Hon lägger nog till er så fort hon ser era meddelanden!

manza skrev 2016-03-04 22:10:28 följande:

Någon som är med i fb-gruppen och kan lägga till mig?:)

• Anateresa

Jag har lagt till alla som skickat pm med emailadress till mig. syns inget skicka igen om ni kollat er mail och se till att uppgifterna stämmer. jag hoppar inte över någon

däremot kommer jag inte att ha möjlighet att att lägga till flera gånger per dag då jag bara kan göra det från datorn

Svar på tråden BF november 2016