• Mrs R

BF november 2016

Hej. Jag plussade i morse (andra barnet) och bara måste få prata av mig all min glädje som bubblar i mig. Hittade ingen befintlig tråd för oss med bf i november så jag provar att starta en och hoppas att fler hänger på. Vi kan följas åt, jämföra symptom och stötta varandra.

• Svar på tråden BF november 2016
  • 90pettersson
    Lilla Luna skrev 2016-03-03 14:56:44 följande:

Sitter i väntrummet på MVC nu. Så nervöst. Första gången! Aah!

Gick det bra igår? :)

Jag har tid i mitten av april. Ville inte ha så tidigt bara för att det inte känns verkligt än och om jag har det senare så känns det inte som att det kommer va en evighet till magiska v. 12.
  • Lilla Luna

Det gick bra. Skönt med en så avslappnad kontakt med bm. Hon sa att det tar ett tag innan det känns verkligt. Glad att jag gick tidigt. Fick veta att jag absolut inte får rensa kattlådorna för det är något där som kan vara skadligt för bebis. Jag och sambon har liksom delat på den sysslan men nu är det slut med det. Vi skulle ses i slutet av april annars men då hade jag gått ovetandes om det tills dess. :o men nu är det långt till v 12. Är snart i v. 7..

90pettersson skrev 2016-03-04 10:24:51 följande:

Gick det bra igår? :)

Jag har tid i mitten av april. Ville inte ha så tidigt bara för att det inte känns verkligt än och om jag har det senare så känns det inte som att det kommer va en evighet till magiska v. 12.

• manza
    Anateresa skrev 2016-03-03 17:15:46 följande:

Okej jag ändrar gruppen till hemlig. Skicka mig era mailadresser så lägger jag till er :)

Jag vill vara med. Skickar min mail:)
  • 90pettersson
    Lilla Luna skrev 2016-03-04 12:16:09 följande:

Det gick bra. Skönt med en så avslappnad kontakt med bm. Hon sa att det tar ett tag innan det känns verkligt. Glad att jag gick tidigt. Fick veta att jag absolut inte får rensa kattlådorna för det är något där som kan vara skadligt för bebis. Jag och sambon har liksom delat på den sysslan men nu är det slut med det. Vi skulle ses i slutet av april annars men då hade jag gått ovetandes om det tills dess. :o men nu är det långt till v 12. Är snart i v. 7..

Jaha oj, men då slipper du det några månader nu då ;)

En eeeevighet kvar till v 12. Är nu i 4+2. Känns inte ens som att jag är gravid men det är ju såå tidigt. Vad ska man göra så tiden går fortare? ^^
  • katarina86

Jag har med pmat! Min familjeliv funkar skitdåligt så vill hemskt gärna bli tillagd i fb-gruppen ????

• Lilla Luna

Tiden går jättesegt. Känner inget mer än småömma bröstvårtor. Är i v.5+6 idag enligt bm. Talade inte om att jag visste när äl var, för då är jag i v. 4+5 idag.

Fördriv tiden med att pyssla lite? Plantera om blommor, sortera och organisera i garderob och byrålådor. ;)

90pettersson skrev 2016-03-04 12:56:23 följande:

Jaha oj, men då slipper du det några månader nu då ;)

En eeeevighet kvar till v 12. Är nu i 4+2. Känns inte ens som att jag är gravid men det är ju såå tidigt. Vad ska man göra så tiden går fortare? ^^

• LillyE

Här är en till aom tycker tiden går extremt sakta..

Är nu i vecka 5 (4+6). Tycker jag känner för lite symtom. Smått illamående vissa dagar. Annara inget.. Inga öma bröst el liknande..

Har dock tagit tre gravtest å alla varit positiva. Man vill ju bara verkligen få det bekräftat att det växer ett litet liv där inne..

Trevlig helg på er:)

• palomablanca
    Lilla Luna skrev 2016-03-04 14:19:28 följande:

Tiden går jättesegt. Känner inget mer än småömma bröstvårtor. Är i v.5+6 idag enligt bm. Talade inte om att jag visste när äl var, för då är jag i v. 4+5 idag.

Fördriv tiden med att pyssla lite? Plantera om blommor, sortera och organisera i garderob och byrålådor. ;)

Min bm förra gången ville inte räkna från äl. Sen vid ul blev jag ju flyttad så det stämde m äl! Sa inte nåt om det till min bm igår heller att jag.visste när äl var. Nu vill jag bara att tiden ska gå lite fortare så man kan våga slappna av och njuta av lilla ärtan i magen.
  • Hiirii
    Anateresa skrev 2016-03-03 16:57:53 följande:

Nu har jag ordnat en grupp som heter bo november 2016. Den är sluten så ni bör hitta den så gör vi den stängd sen

Jag har också skickat pm, men har inte blivit inbjuden ännu :)
  • Hannahay

Hejsan!

Jag plussade i dag också Skrattande lite oväntat och känns väldigt nervöst. Det är mitt tredje barn, har två döttrar redan.
    Grattis till ditt plus..mina symptom har varit lätt "mensvärk" och lite ömma bröst så inte så mycket symptom än.

Ha det bäst

Svar på tråden BF november 2016