• Mrs R

BF november 2016

Hej. Jag plussade i morse (andra barnet) och bara måste få prata av mig all min glädje som bubblar i mig. Hittade ingen befintlig tråd för oss med bf i november så jag provar att starta en och hoppas att fler hänger på. Vi kan följas åt, jämföra symptom och stötta varandra.

• Svar på tråden BF november 2016
  • Julia79

Nu kom jag in :))) Tack!!

Julia79 skrev 2016-03-03 20:03:18 följande:

Jag har inte fått någon inbjudan till FB? Har skickat min mailadress, har ni andra kommit in? :((

• palomablanca
    Anateresa skrev 2016-03-03 18:49:00 följande:

Lägger till medlemmar för fullt i fb gruppen. fortsätt skicka mailadresser i pm ni som vill hänga på :)

Har pm:at :)
  • Julia79

Kolla eran mail, där fick jag godkänna :)

Dellla skrev 2016-03-03 20:32:55 följande:

Har heller inte fått någon förfrågan 

• Julia79

Kolla mailen :)))

78kanel skrev 2016-03-03 20:36:24 följande:

Saknar också förfrågan...

• Finalisten

Hoppar in jag med om det är okej! :)
    Väntar mitt andra barn med bf 1 nov.. Mitt första barn föddes 27/10-15 så det blir tätt mellan barnen ???? nån annan som har så tätt?

• Stardust2016

Jag tempade innan grav och har fortsatt med det nu efter pluss. Idag vaknade jag klockan fem, låg och tittade på mobilen, gick sen på toa och kom då på att jag glömt ta tempen. Vet ju att man inte ska ta den om man vaknat mycket tidigare eller varit uppe, men tog den ändå, vilket jag ångrar massor nu. Den var nämligen betydligt lägre än vanligt.
    Googlat massa och sett att det inte alls behöver betyda något eftersom temperaturen tydligen varierar mycket under grav (och spec eftersom jag tog den med helt fel förutsättningar). Men nu är ju hur som helst alla orostankar igång. Hur gör ni för att slappna av och bara njuta? Dessa veckor kommer vara en galen prövning för mig som alltid vill ha kontroll på allt.

Ha en fin morgon alla fina!

• palomablanca
    Stardust2016 skrev 2016-03-04 06:18:44 följande:

Jag tempade innan grav och har fortsatt med det nu efter pluss. Idag vaknade jag klockan fem, låg och tittade på mobilen, gick sen på toa och kom då på att jag glömt ta tempen. Vet ju att man inte ska ta den om man vaknat mycket tidigare eller varit uppe, men tog den ändå, vilket jag ångrar massor nu. Den var nämligen betydligt lägre än vanligt.

Googlat massa och sett att det inte alls behöver betyda något eftersom temperaturen tydligen varierar mycket under grav (och spec eftersom jag tog den med helt fel förutsättningar). Men nu är ju hur som helst alla orostankar igång. Hur gör ni för att slappna av och bara njuta? Dessa veckor kommer vara en galen prövning för mig som alltid vill ha kontroll på allt.

Ha en fin morgon alla fina!

Har extremt svårt att slappna av o njuta än! Det blir bättre o lättare efter första ul.
  • Karolina83
    Finalisten skrev 2016-03-04 01:26:33 följande:

Hoppar in jag med om det är okej! :)
    Väntar mitt andra barn med bf 1 nov.. Mitt första barn föddes 27/10-15 så det blir tätt mellan barnen ???? nån annan som har så tätt?

Hej o grattis till bebis nr två :)) hihi då ska inte jag klaga har två barn sedan tidigare,ensa sonen är 2,5 år, andra precis fyllt 10 mån. Men det blir i alla fall inte lika tätt som med dina...men tycker det är mysigt när det är så tätt mellan barnen. Mellan mig och min brorsa är det 6,5 år ... det tycker jag är alldeles för mycket 
Svar på tråden BF november 2016