• Mrs R

BF november 2016

Hej. Jag plussade i morse (andra barnet) och bara måste få prata av mig all min glädje som bubblar i mig. Hittade ingen befintlig tråd för oss med bf i november så jag provar att starta en och hoppas att fler hänger på. Vi kan följas åt, jämföra symptom och stötta varandra.

• Svar på tråden BF november 2016
  • Julia79

Är från Stockholm och 30+ men väntar 5:e barnet

Iskristall skrev 2016-03-03 09:53:03 följande:

Grattis till alla som plussat!

Är det fler från Stockholms området här i tråden?Och som kanske väntar första barnet och som är 30+?

• Julia79

Tog detta test i morse för att se så hcg stiger som det ska <3 Såååååå lycklig, nu känns det lite verkligare

• Iskristall
    Julia79 skrev 2016-03-03 10:54:19 följande:

Tog detta test i morse för att se så hcg stiger som det ska <3 Såååååå lycklig, nu känns det lite verkligare

Vilken dag, vecka är du i? Jag är sugen på ett sånt clearblue test för att se 3+. Men måste nog vänta tills nästa vecka för att få det resultatet

Kul med fler i Stockholmsområdet!
  • 201405

Tog detta precis så hoppar gärna in! Såå lycklig, trodde det skulle ta mycket längre för oss än bara 5 försök. BF blir 10/11 om allt går som planerat :D

• Iskristall
    201405 skrev 2016-03-03 11:51:38 följande:

Tog detta precis så hoppar gärna in! Såå lycklig, trodde det skulle ta mycket längre för oss än bara 5 försök. BF blir 10/11 om allt går som planerat :D

Stort grattis! Visst har jag sett dig i Tempar/FertilityFriend tråden?! Vad kul!
  • manza

Tycker vi skapar en fb-grupp. Vilka vill vara med i så fall?:)

• Dellla
    manza skrev 2016-03-03 12:15:25 följande:

Jag vill gärna va med :)
  • 90pettersson
    Julia79 skrev 2016-03-03 10:54:19 följande:

Åh vad roligt! :)

Jag beställde hem två nya cb digital igår för att se att hcg stiger som det ska (ja, jag är testnarkoman hehe).
  • Vanilla ice queen
    manza skrev 2016-03-03 12:15:25 följande:

Jag vill vara med.
  • Lilla Luna

Jag tycker det känns så overkligt. Berättade för en av mina närmsta vänner för jag höll på att spricka. Vi båda längtar efter barn så jag visste att hon var rätt person att veta. Jättesvårt att säga gravid om mig själv. Men hon fattade direkt innan jag hann säga något. Haha! <3 men det är bara hon och killen som vet.

Ska fixa ett paket till mamma efter v. 12. ;)

solidafrida skrev 2016-03-03 07:27:13 följande:

Det känns overkligt ja. Första gångerna jag skulle berätta för utomstående (tidigare graviditeter) blev jag generad eftersom det kändes som att jag ljög.

Nu känns det som att jag bara går å väntar på mensen. Jag längtar mest till V.12 och att det ska börja synas, det är då det är kul att vara gravid!

Än så länge är det bara jag, pappan och min syster som vet. Hur har ni gjort? Och hur länge väntar ni med att släppa nyheten?

Svar på tråden BF november 2016