• Mrs R

BF november 2016

Hej. Jag plussade i morse (andra barnet) och bara måste få prata av mig all min glädje som bubblar i mig. Hittade ingen befintlig tråd för oss med bf i november så jag provar att starta en och hoppas att fler hänger på. Vi kan följas åt, jämföra symptom och stötta varandra.

• Svar på tråden BF november 2016
  • Julia79

Vill självklart vara med Orkar du fixa en grupp eller är det någon annan som känner sig manad att fixa?

manza skrev 2016-03-03 12:15:25 följande:

Tycker vi skapar en fb-grupp. Vilka vill vara med i så fall?:)

• Anateresa

Nu har jag ordnat en grupp som heter bo november 2016. Den är sluten så ni bör hitta den så gör vi den stängd sen

• 201405
    Anateresa skrev 2016-03-03 16:58:31 följande:

BF November 2016

Hittar inte den :/

Och ser mina vänner om jag går med?
  • LaPil

BF November 2016

Du kan bjuda in andra till gruppen om de skickar mailadress i pm till dig så kan gruppen vara hemlig. Annars syns det att man är med.
    Instagram @syskonresan
  • solidafrida
    Dellla skrev 2016-03-03 09:13:25 följande:

Hej! hoppar in är om det är okej?

Precis fått veta att jag är gravid med andra barnet är i v 4+6 idag känner mig inte direkt gravid och är väldigt rädd för graviditeten, någon mer här  som är rädd ? 

Vad är du rädd för? 
    September
  • Anateresa

Okej jag ändrar gruppen till hemlig. Skicka mig era mailadresser så lägger jag till er :)

• solidafrida

Jag har aldrig haft FB, men ska tänka på det tills v.12 passerat... Om jag fortfarande är havande v.12 ska jag även ge mig själv ett gravidsmycke, en boula, det blir fint det!

September
  • solidafrida
    Lilla Luna skrev 2016-03-02 16:33:04 följande:
    För oss är timingen ganska bra. Sambons provanställning gick ut sista feb och från igår går han på fast anställning. Dock bara 50% men efter 3år som arbetslös hurrar vi! Jag har jobbat ett år på mitt nuvarande jobb. Vår snorvalp till hund hinner bli ett år så jag hinner träna han ordentligt. Vi har nyligen flyttat till en bostadsrätt och köpt ny bil. Renoverat sovrummet och det som är kvar att göra är det blivande barnrummet. :) hade dock önskat bli gravid tidigare men bättre sent än aldrig. :) är så tacksam för den lilla i magen.
    Är glaset halvfullt eller halvtomt!?

Spännande tider!
    September
  • Julia79

Har skickat min mailadress till dig!

BF November 2016

Svar på tråden BF november 2016