• Anonym (Osäker)

Avskräcker min kropp er? *bild*

Jag har sen jag fick barn haft enorm ångest över min kropp. Jag är inte alls nöjd med mig själv och jag inbillar mig att folk kommer bli avskräckta om dom ser mig utan kläder. Är singel och vågar inte träffa killar för jag är rädd att dom ska dumpa mig när dom ser min kropp. Kanske ska tillägga att jag inte är så gammal (23). Därför gör jag detta anonymt. Hade ni blivit avskräckta av min kropp och behöver jag operera brösten för att se normal ut? Tacksam för svar.

• Svar på tråden Avskräcker min kropp er? *bild*
  • Kirenaj68
    Anonym (Osäker) skrev 2016-03-20 01:46:01 följande:

Jag har sen jag fick barn haft enorm ångest över min kropp. Jag är inte alls nöjd med mig själv och jag inbillar mig att folk kommer bli avskräckta om dom ser mig utan kläder. Är singel och vågar inte träffa killar för jag är rädd att dom ska dumpa mig när dom ser min kropp. Kanske ska tillägga att jag inte är så gammal (23). Därför gör jag detta anonymt. Hade ni blivit avskräckta av min kropp och behöver jag operera brösten för att se normal ut? Tacksam för svar.

Du ser fullt normal ut. Gör absolut ingenting. Skulle en kille fimpa dig för ditt utseende är han inget att lägga din tid på.
  • Anonym (kalle)

Förutom att jag tycker du ser ut som en normal 35-40-åring i kroppen så r det inga problem.
    Lite väl hängigt på en så ung tjej. (Tänker på tuttarna)

• Anonym (gne)

Som

Kirenaj68 skrev 2016-03-21 04:43:20 följande:

Du ser fullt normal ut. Gör absolut ingenting. Skulle en kille fimpa dig för ditt utseende är han inget att lägga din tid på.

Huvudet på spiken. Om utseendet är så j*vla viktigt för killen du träffar så gå till nästa. Hur kommer han reagera när kroppen förändras? Då sticker han väl tillslut, men en som inte bryr sig, stannar.
  • Anonym (J)
    Anonym (kalle) skrev 2016-03-21 04:56:15 följande:

Förutom att jag tycker du ser ut som en normal 35-40-åring i kroppen så r det inga problem.

Lite väl hängigt på en så ung tjej. (Tänker på tuttarna)

Ja huden ser liksom slapp och sladdrig ut. Inte bara brösten.
  • Anonym (Tjej)

Men tanke på vad vissa killar skrivit här så fattar jag inte varför dom klagar att dom aldrig får tjejer.

• Anonym (Fel!)
    Anonym (Tjej) skrev 2016-03-21 08:46:48 följande:

Men tanke på vad vissa killar skrivit här så fattar jag inte varför dom klagar att dom aldrig får tjejer.

Det var jag som gav tumme ned för att jag lyckades trycka helt fel. Det skulle såklart vara tumme upp. Så dumt man inte kan ändra efteråt. 
    Ts ser jättefin ut och inte slapp någonstans. Kanske inte är killar om kommenterar utan tjejer som är avis. 

Jag är själv kvinna och förstår inte vad man tjänar på att trycka ned andra . Det bara måste finnas något att klaga på. 
  • straw2008
    Anonym (J) skrev 2016-03-21 06:09:19 följande:
    Anonym (J) skrev 2016-03-21 06:09:19 följande:
    Lägg gärna upp bild på din kropp i kallingar? 

I kinamockaskogen.....
  • Anonym (Erik)

Du har mycket fin kropp med en tokigt fin midja.

• karin05

Jag antar att det här är en sån här "jag tycker egentligen att jag ser bra ut tråd"

• hinken

Visa gärna ett foto UTAN att ha dragit in midjan på ena sidan. Så man ser hur du ser ut utan photo-shop a la Kim Kardashians instagram... Men utöver fejk midjan ser du hur fin ut som helst. Hade inte kastat ut dig ur sängen även om du hade släppt en fjärt. 

Svar på tråden Avskräcker min kropp er? *bild*