• Anonym (Osäker)

Avskräcker min kropp er? *bild*

Jag har sen jag fick barn haft enorm ångest över min kropp. Jag är inte alls nöjd med mig själv och jag inbillar mig att folk kommer bli avskräckta om dom ser mig utan kläder. Är singel och vågar inte träffa killar för jag är rädd att dom ska dumpa mig när dom ser min kropp. Kanske ska tillägga att jag inte är så gammal (23). Därför gör jag detta anonymt. Hade ni blivit avskräckta av min kropp och behöver jag operera brösten för att se normal ut? Tacksam för svar.

• Svar på tråden Avskräcker min kropp er? *bild*
  • Anonym (2barnsmamma)

Tycker verkligen inte du ska göra nåt åt brösten, dom e ju jättefina! Hur kan du ha komplex med dendär kroppen... Själv har jag små tomma skinnpåsar, skulle vara väldigt nöjd med dina. Så orättvist.

• Anonym (normal)
    Anonym (H) skrev 2016-04-01 17:19:17 följande:

Och hon kanske står på alla fyra och svankar?

Det var fånigt sagt. Inte alls så jag tänkte!
  • Anonym (normal)

Ts, du är smal och helt normal. Inga konstigheter. Absolut inte mullig eller knubbig. Fin :)

• Anonym (H)

Haha, det lär lite så. F.ö. Börjar tråden bli lite fånig. Ts problem är nig mer att hon vill ha mycket bekräftelse. Du borde börja bekräfta dig själv ts!

Anonym (normal) skrev 2016-04-02 12:31:44 följande:

Det var fånigt sagt. Inte alls så jag tänkte!

• Anonym (Perkekt)

Finns inger fel på den, du har en riktig sexig och läcker kropp. Den skulle man gärna vilja se mer av.

Anonym (Osäker) skrev 2016-04-01 21:43:41 följande:

Här har ni min knubbiga kropp från sidan.

• Anonym (Osäker)

Tråden i sig handlar ju om bekräftelse. Jag ville veta om min kropp är avskräckande för andra eftersom jag själv mår dåligt över den (i synnerhet mina bröst). Så ville ju ha bekräftat om det var så eller inte var så. Min kropp har ändrats väldigt mycket efter min graviditet. Så känner inte att jag fiskar bekräftelse på det sättet du antyder..

Anonym (H) skrev 2016-04-02 13:19:35 följande:

Haha, det lär lite så. F.ö. Börjar tråden bli lite fånig. Ts problem är nig mer att hon vill ha mycket bekräftelse. Du borde börja bekräfta dig själv ts!

• Tecum
    Anonym (Osäker) skrev 2016-04-01 21:35:59 följande:
    Ångrar att jag la upp tråden :( Känns riktigt jobbigt att folk kallar mig för mullig och knubbig när jag är normalviktig och "smal" med kurvor. Tack för att ni ger mig ytterligare en grej att ha ångest över!
    Men du tjejen... Du är INTE knubbig eller mullig, det säger bara avundsjuka kvinnor som inte tål att du lägger ut bilder och vill sätta dig på plats. Du är fin och du duger mer än väl. Lyssna på oss som vet istf på bittra och avundsjuka personer.
  • Furienna
    Anonym (tycker) skrev 2016-04-01 17:08:23 följande:
    En kvinna behöver absolut inte ha TS fantastiska getingmidja för att vara fin.
    Anonym (Linda87) skrev 2016-03-28 00:04:28 följande:

Gud om man ändå hade dina bröst.. Jag får inte ens klyfta i linnen :(

Och...? Vad spelar det för roll?Hon är normal size, men kurvigare än de flesta med tanke på den smala midjan.
    Varför vill du inte veta om du är yppig, frodig, fyllig? Skulle det vara något fel med det, menar du?
    Jag menade att jag är mycket fetare än TS, så jag är väl typ trippel plus size.
  • Anonym (normal)
    Anonym (H) skrev 2016-04-02 13:19:35 följande:

Haha ja så lät det kanske :D
Svar på tråden Avskräcker min kropp er? *bild*