• Anonym (Osäker)

Avskräcker min kropp er? *bild*

Jag har sen jag fick barn haft enorm ångest över min kropp. Jag är inte alls nöjd med mig själv och jag inbillar mig att folk kommer bli avskräckta om dom ser mig utan kläder. Är singel och vågar inte träffa killar för jag är rädd att dom ska dumpa mig när dom ser min kropp. Kanske ska tillägga att jag inte är så gammal (23). Därför gör jag detta anonymt. Hade ni blivit avskräckta av min kropp och behöver jag operera brösten för att se normal ut? Tacksam för svar.

• Svar på tråden Avskräcker min kropp er? *bild*
  • Sven Erik Johansson
    grosa skrev 2016-03-21 12:45:32 följande:

tycker du är jättefin! Måste vara avundsjuka tjejer som skriver elakheter. Inte sant någonstans! Bröstvårtorna blir större efter graviditet, men de brukar gå tillbaka något efter en tid. Jag har också så, men tycker inte att det är fult!

tycker inte heller det är fult, snarare snyggt i mitt tycke.
  • Anonym (nää)

tycker du är jättefin! Måste vara avundsjuka tjejer som skriver elakheter. Inte sant någonstans! Bröstvårtorna blir större efter graviditet, men de brukar gå tillbaka något efter en tid. Jag har också så, men tycker inte att det är fult!

Man kan ha så utan att ha fött barn oxå. Inte alla har små som knappnålshuvuden. 
  • Kippeman

Du ser bra ut, oroa dig inte!!
    Den som säger nåt annat, bry dig inte..

Kram på dig!

• Anonym (J)
    straw2008 skrev 2016-03-21 09:55:59 följande:

Lägg gärna upp bild på din kropp i kallingar? 

Varför skulle jag? Vet redan att jag ser grymt bra ut och det gör min fru också. Ts frågade vad vi tyckte, var det bara tillåtet att säga att hon var snygg? Missade det i trådstarten.

Min fru har fött två barn och är 29. Hon har en mycket tightare kropp än ts, ts frågar, och jag svarar.
  • Anonym (J)
    Anonym (HJ) skrev 2016-03-21 12:28:04 följande:

Det är väl dom där som aldrig sett en kvinna utan kläder i verkligheten som kommenterar.

Hehe ja det kan man ju inbilla sig om det känns bättre. Vi är många män som har rätt höga krav på utseende men då ska man kunna matcha det kravet också enligt mig. Det är inga problem.

Ts lär knappast ha problem att hitta män, hon ser ut som en helt vanlig alldaglig kvinna.
  • Anonym (J)

Suck, ja man är alltid avundsjuk om man inte genast hyllar ts kropp. Jag är man som har en grymt mycket snyggare fru, vad skulle jag vara avundsjuk på? Ts degiga mage eller hängiga bröst?
  • Anonym (x)

Alltså nej, det finns som sagt inget att vinna på en sån här tråd FÖR NÅGON. Vissa kan verkligen inte vara sakliga heller utan måste lägga in nedvärderande värdeord... Hade fan skämts om min partner satt och skrev sånt om andra.

Vad vinner man på att skriva "min fru är snyggare"? Borde väl räcka med enbart vetskapen.

• Anonym (x)
    Anonym (J) skrev 2016-03-21 14:19:54 följande:
    Varför skulle jag? Vet redan att jag ser grymt bra ut och det gör min fru också. Ts frågade vad vi tyckte, var det bara tillåtet att säga att hon var snygg? Missade det i trådstarten.

Min fru har fött två barn och är 29. Hon har en mycket tightare kropp än ts, ts frågar, och jag svarar.
    TS frågade inte hur "snygg" du och din fru var enligt dig. Eller hur?
  • fjanten

Var nöjd med dig själv som du är! Kommer alltid finnas någon som önskar att du var antingen smalare eller tjockare, med större eller mindre bröst, med längre eller kortare hår o.s.v., så det är helt omöjligt att vara "perfekt" för alla. Jag ser ingenting skräckinjagande med din kropp.

Svar på tråden Avskräcker min kropp er? *bild*