• Anonym (Osäker)

Avskräcker min kropp er? *bild*

Jag har sen jag fick barn haft enorm ångest över min kropp. Jag är inte alls nöjd med mig själv och jag inbillar mig att folk kommer bli avskräckta om dom ser mig utan kläder. Är singel och vågar inte träffa killar för jag är rädd att dom ska dumpa mig när dom ser min kropp. Kanske ska tillägga att jag inte är så gammal (23). Därför gör jag detta anonymt. Hade ni blivit avskräckta av min kropp och behöver jag operera brösten för att se normal ut? Tacksam för svar.

• Svar på tråden Avskräcker min kropp er? *bild*
  • Anonym (Den midjan!)

Wow snygg midja, vad tränar du? Du ser väldigt bra ut i mina ögon. /tjej

• Anonym (Den midjan!)

OT - trosorna sitter som ett smäck, lyfter fram dig!

• Anonym (wow)

Åh, jag önskar att jag såg ut som dig TS! Du har min drömkropp.

Mvh - 100 kg tung tjej med a-kupa

• HarBarnetFeber
    FIame skrev 2016-03-20 05:52:12 följande:
    Nej jag hade inte sprungit och gömt mig Flört
    Vart hade du gömt dig? Garderoben är upptagen efter att jag såg TS.
  • Anonym (Å)

Nej, nej då ser så väldigt mycket bättre ut än hur det tyvärr kan se ut. Kvinnor behöver inte se ut som öltunnor bara för att de mognat till sig och t ex fått barn. Nej detta är en myt, ja ett resonemang som inte hjälper de som ser ut på så ett dugg. Du däremot är, långt, långt därifrån. Ja du är ju till och med smal om midjan.

• Anonym (Oro)

Jag blir mer orolig att du måste ha ont när dina bäcken har så olika höjd. Har du sned rygg? Ta hand om dig. Superfin kropp!

• Anonym (Ärlig)

Om jag ska vara ärlig, gå ner kanske 5 kg sedan kan jag inte klaga på någonting... Men jag skulle inte neka dig pga din kropp om du har en bra personlighet. (Kommer från en kille)

• Anonym (J)

Inte snygga bröst alls men ändå inom normalspannet. Du ser ut som en rätt vanlig tjej och har inget att skämmas över! Jag tycker iofs inte att någon ska göra det. Det finns någon för alla.

Svar på tråden Avskräcker min kropp er? *bild*