• Anonym (Osäker)

Avskräcker min kropp er? *bild*

Jag har sen jag fick barn haft enorm ångest över min kropp. Jag är inte alls nöjd med mig själv och jag inbillar mig att folk kommer bli avskräckta om dom ser mig utan kläder. Är singel och vågar inte träffa killar för jag är rädd att dom ska dumpa mig när dom ser min kropp. Kanske ska tillägga att jag inte är så gammal (23). Därför gör jag detta anonymt. Hade ni blivit avskräckta av min kropp och behöver jag operera brösten för att se normal ut? Tacksam för svar.

• Svar på tråden Avskräcker min kropp er? *bild*
  • volvo142

nu har alla "varianter" upprepats ett par gånger i den här tråden. Hur tar man bort från favoriter? blir som sagt väldigt tjatigt..

• Anonym (normal)
    volvo142 skrev 2016-04-02 23:17:08 följande:

nu har alla "varianter" upprepats ett par gånger i den här tråden. Hur tar man bort från favoriter? blir som sagt väldigt tjatigt..

Gå bara in på mina favoriter och tryck i rutan för denna tråden och ta bort det. Det syns direkt hur du ska göra :)
  • cattis78

Du ar jattefin. Smal, snygg och fina brost. Jag sager som det ar och alla tontar som tjafsar om "mullig" osv kan dra at skogen. Fy sa elakt att saga om en helt normalviktig person med sexigt snygg kropp. Du skrev att det ar brosten du oroar dig over. De ar jattefina och du har verkligen inget att oroa dig for! Man hittar alltid fel hos sig sjalv som andra inte ser. Kram.

• Anonym (Pappan)
    Tecum skrev 2016-04-02 16:16:38 följande:

Men du tjejen... Du är INTE knubbig eller mullig, det säger bara avundsjuka kvinnor som inte tål att du lägger ut bilder och vill sätta dig på plats. Du är fin och du duger mer än väl. Lyssna på oss som vet istf på bittra och avundsjuka personer.

Avundsjuka eller så tror jag att det beror på att tjejer/kvinnor tror att porrskådisar är ett ideal.

TS har en fin och bra kropp.

Tror ingen kille/man skulle säga till nej till TS.

Inte jag iaf.
  • klyban
    Anonym (Pappan) skrev 2016-04-15 18:42:08 följande:
    Avundsjuka eller så tror jag att det beror på att tjejer/kvinnor tror att porrskådisar är ett ideal.
    TS har en fin och bra kropp.
    Tror ingen kille/man skulle säga till nej till TS.
    Inte jag iaf.

Men dom är ett ideal, ett av många.
    Det handlar ju om betraktarens preferenser.
    Själv tycker jag den professionella porren, är vanligt med helt raka kvinnor som är helt utan kurvor.
    Jag gillar kurvor, detta kommer ibland av mullighet andra gånger att de har en sådan kroppsbyggnad.

• klyban
    Anonym (Osäker) skrev 2016-04-01 21:43:41 följande:
    Här har ni min knubbiga kropp från sidan.
    Haha, första April och  allt var det.
  • Anonym (Pappan)
    klyban skrev 2016-04-15 21:18:26 följande:

Själv tycker jag den professionella porren, är vanligt med helt raka kvinnor som är helt utan kurvor.

Jag gillar kurvor, detta kommer ibland av mullighet andra gånger att de har en sådan kroppsbyggnad.

Då kollar vi helt olika porr.

Och har träffat helt olika tjejer som format sina kroppar olika (av silikon) av olika anledningar.
  • Anonym (Pappan)

Porren som jag ser är förstärkta kvinnoideal som fyller en fantasi.

Men inget som jag nödvändigtvis attraheras av normalt/vardagligt.

Sätter du in silikon i kroppen när du är 20 bast är det nåt som är väldigt fel (i den personen) sannolikt i idealen o ev en pojkvän eller sambo.

• Anonym (Ella)

Jag tycker du har fin kropp men skulle göra ett bröstlyft isåfall om du ej är nöjd.

• klyban
    Anonym (Pappan) skrev 2016-04-15 21:23:22 följande:
    Då kollar vi helt olika porr.
    Och har träffat helt olika tjejer som format sina kroppar olika (av silikon) av olika anledningar.
    Här pratar du främst om brösten.
  • Tom Araya
    Anonym (Osäker) skrev 2016-03-20 01:46:01 följande:

Jag har sen jag fick barn haft enorm ångest över min kropp. Jag är inte alls nöjd med mig själv och jag inbillar mig att folk kommer bli avskräckta om dom ser mig utan kläder. Är singel och vågar inte träffa killar för jag är rädd att dom ska dumpa mig när dom ser min kropp. Kanske ska tillägga att jag inte är så gammal (23). Därför gör jag detta anonymt. Hade ni blivit avskräckta av min kropp och behöver jag operera brösten för att se normal ut? Tacksam för svar.

Nej, du är jättefin, har en vacker kvinnlig kropp och former.
    Brösten är lite osymmetriska, men det är inget som stör enligt mig i alla fall. Vänta och se hur de blir med tiden, kanske skaffar du fler barn...
  • smulpaj01

Har du nyligen fått barn så kan det ta lite tid att komma i form igen.
    Jag tycker du är jättefin, inte mullig/knubbig men heller inte smal. Normal skulle jag säga!

• Anonym (Pappan)
    Anonym (Vacker) skrev 2016-04-01 01:12:00 följande:

Jag tycker du ser helt normal ut, jag blir lite avundsjuk på din midja.

Normal? Jag tycker att hon är snygg/sexig.
  • Anonym (Pappan)
    klyban skrev 2016-04-15 21:18:26 följande:

För en del. Definitivt inte alla.

Handlar om självförtroendet mer.

...sannolikt kassa pojkväns matrial.
Svar på tråden Avskräcker min kropp er? *bild*