• Anonym (Osäker)

Avskräcker min kropp er? *bild*

Jag har sen jag fick barn haft enorm ångest över min kropp. Jag är inte alls nöjd med mig själv och jag inbillar mig att folk kommer bli avskräckta om dom ser mig utan kläder. Är singel och vågar inte träffa killar för jag är rädd att dom ska dumpa mig när dom ser min kropp. Kanske ska tillägga att jag inte är så gammal (23). Därför gör jag detta anonymt. Hade ni blivit avskräckta av min kropp och behöver jag operera brösten för att se normal ut? Tacksam för svar.

• Svar på tråden Avskräcker min kropp er? *bild*
  • TanganyikaIka
    Anonym (Oro) skrev 2016-03-20 23:32:55 följande:

Jag blir mer orolig att du måste ha ont när dina bäcken har så olika höjd. Har du sned rygg? Ta hand om dig. Superfin kropp!

Dina bäcken? Hur många har du? Jag och mina närmaste har bara ett var..
  • Anonym (kalle)
    Anonym (gne) skrev 2016-03-21 06:07:26 följande:

Som

Huvudet på spiken. Om utseendet är så j*vla viktigt för killen du träffar så gå till nästa. Hur kommer han reagera när kroppen förändras? Då sticker han väl tillslut, men en som inte bryr sig, stannar.
    Problemet är väl i så fall att ts kropp ser ut som att den är minst tio år äldre än sin riktiga ålder.
  • Anonym (nää)
    karin05 skrev 2016-03-21 09:59:03 följande:

Jag antar att det här är en sån här "jag tycker egentligen att jag ser bra ut tråd"

Jag antar att det här är en sån här "jag tycker egentligen att jag ser bra ut tråd"

Det tror jag dock inte det är, TS ser ju mer ut som 40+ o 4 barn i kroppen. 

• karin05
    Anonym (nää) skrev 2016-03-21 11:25:26 följande:

Det tror jag dock inte det är, TS ser ju mer ut som 40+ o 4 barn i kroppen. 

Så du tycker att hon ser äldre ut på bilden än vad hon egentligen är?
  • Sven Erik Johansson
    Anonym (Osäker) skrev 2016-03-20 01:46:01 följande:

Jag har sen jag fick barn haft enorm ångest över min kropp. Jag är inte alls nöjd med mig själv och jag inbillar mig att folk kommer bli avskräckta om dom ser mig utan kläder. Är singel och vågar inte träffa killar för jag är rädd att dom ska dumpa mig när dom ser min kropp. Kanske ska tillägga att jag inte är så gammal (23). Därför gör jag detta anonymt. Hade ni blivit avskräckta av min kropp och behöver jag operera brösten för att se normal ut? Tacksam för svar.

En fullständigt normal kvinnokropp !    Nej till denna hetsande operationshysteri vi fått i vårt samhälle   Varför i hela friden skulle du vara avskräckande ?!
  • Anonym (HJ)
    Anonym (Fel!) skrev 2016-03-21 09:52:32 följande:
    Det var jag som gav tumme ned för att jag lyckades trycka helt fel. Det skulle såklart vara tumme upp. Så dumt man inte kan ändra efteråt. 
    Ts ser jättefin ut och inte slapp någonstans. Kanske inte är killar om kommenterar utan tjejer som är avis. 

Jag är själv kvinna och förstår inte vad man tjänar på att trycka ned andra . Det bara måste finnas något att klaga på. 
    Det är väl dom där som aldrig sett en kvinna utan kläder i verkligheten som kommenterar.
  • Anonym (Born this way)
    Anonym (Osäker) skrev 2016-03-20 01:46:01 följande:

Du behöver absolut inte operera brösten. Du är en kvinna som fått barn (och kanske ammat). Det är många tjejer, gamla som unga som ser ut som du gör.

Alla har vi väl våra brister, en del för stora rumpor, fläsk på magen, för håriga, för feta lår O.S.V.

Det låter som att du behöver bygga på din självkänsla! Då lär du dig att vara nöjd som du är.

Gå en kurs!!

Det finns en massa fina killar där ute som accepterar tjejen de träffar precis som ho är, sen finns det givetvis rötägg som går efter kroppens utseende och det vill oftast bara en sak- sex!

Vill du själv ha mer än ONS och KKs så låter du din kropp vara precis som den är.
  • Anonym (nää)
    karin05 skrev 2016-03-21 11:27:04 följande:
    Så du tycker att hon ser äldre ut på bilden än vad hon egentligen är?
    Ja defenitivt.
  • grosa

tycker du är jättefin! Måste vara avundsjuka tjejer som skriver elakheter. Inte sant någonstans! Bröstvårtorna blir större efter graviditet, men de brukar gå tillbaka något efter en tid. Jag har också så, men tycker inte att det är fult!

Svar på tråden Avskräcker min kropp er? *bild*