• Anonym (Osäker)

Avskräcker min kropp er? *bild*

Jag har sen jag fick barn haft enorm ångest över min kropp. Jag är inte alls nöjd med mig själv och jag inbillar mig att folk kommer bli avskräckta om dom ser mig utan kläder. Är singel och vågar inte träffa killar för jag är rädd att dom ska dumpa mig när dom ser min kropp. Kanske ska tillägga att jag inte är så gammal (23). Därför gör jag detta anonymt. Hade ni blivit avskräckta av min kropp och behöver jag operera brösten för att se normal ut? Tacksam för svar.

• Svar på tråden Avskräcker min kropp er? *bild*
  • Anonym (tycker)
    Anonym (Vacker) skrev 2016-04-01 01:12:00 följande:

Jag tycker du ser helt normal ut, jag blir lite avundsjuk på din midja.

En kvinna behöver absolut inte ha TS fantastiska getingmidja för att vara fin.
    Anonym (Linda87) skrev 2016-03-28 00:04:28 följande:

Gud om man ändå hade dina bröst.. Jag får inte ens klyfta i linnen :(

Och...? Vad spelar det för roll?
    Furienna skrev 2016-04-01 10:29:31 följande:

Om hon är "plus size", så vill jag inte veta vad jag är. 

Hon är normal size, men kurvigare än de flesta med tanke på den smala midjan.
    Varför vill du inte veta om du är yppig, frodig, fyllig? Skulle det vara något fel med det, menar du?
  • Anonym (H)

Och hon kanske står på alla fyra och svankar?

Anonym (normal) skrev 2016-04-01 16:44:35 följande:

Ts, om du tar nya bilder från sidan och kanske nån bakifrån så får vi kanske en bättre uppfattning om hur du ser ut. Tycker inte du ser ut som nån plus size precis men däremot kanske lite höfter och rumpa. Beror väldigt mkt på hur bilder tas

• Liten ekorre
    Anonym (Kära nån!) skrev 2016-03-21 20:04:26 följande:

Vad jag tycker synd om ungdomar (tjejer?) som bara är rena subjekt! De tänker alltid på sig själva i passivum (hur de upplev -s, syn -s, känn -s).

Blir objekt i ditt liv!!!!! Det är väl hur HAN känns, upplevs och ser ut som du ska ta in!

Det toktragiska är tjejer som går in  ett rum och tänker på hur andra ser dem, inte vad de ser.

Jag är objekt. Jag knulla -s inte, jag knullar!! Jag tar in, ser, upplever. Med alla sinnen och jag vågar påstå att jag är så nära genuint lycklig som man kan hoppas på att vara! Tankar om vad andra tänker om mig är jag på allvar befriad från!

Hade du lite otur när du tänkte nu? Objekt är passivt, subjekt aktivt. Därav ordet objektivifiera.
  • Anonym (Jopp)
    Anonym (Born this way) skrev 2016-04-01 13:36:10 följande:

Har jag sagt det eller?

Läs ovan så ser du att jag inte skrivit det.

Vill hon ha MER än ons eller kk står det.

Givetvis kan hon få det nu också men med en opererad kropp är chansen ännu större att få ons eller kk då kroppen där oftast är viktig! (Eftersom man främst har personen till sex) och personligheten kommer då mer i skym undan.

Jag har inte uppfattningen att de som bara vill knulla alltid tycker om silikon/opererat. Inte alls faktiskt.
  • Anonym (Osäker)

Ångrar att jag la upp tråden :( Känns riktigt jobbigt att folk kallar mig för mullig och knubbig när jag är normalviktig och "smal" med kurvor. Tack för att ni ger mig ytterligare en grej att ha ångest över!

• Anonym (Osäker)

Här har ni min knubbiga kropp från sidan.

• Anonym (Jopp)
    Anonym (Osäker) skrev 2016-04-01 21:35:59 följande:

Ångrar att jag la upp tråden :( Känns riktigt jobbigt att folk kallar mig för mullig och knubbig när jag är normalviktig och "smal" med kurvor. Tack för att ni ger mig ytterligare en grej att ha ångest över!

Men om du lägger om dig här så måste du väl kunna gissa att det kommer folk som inte har en aning om vad de pratar om. Småkillar som jämför alla tjejer med en specifik "perfekt tjej" som finns i deras huvuden och inte kan rå för att de inte vidgat vyerna ännu.

Du är en mamma nu. Du skulle må bra av att se saker ur ett större perspektiv.
  • Anonym (HJ)
    Anonym (Osäker) skrev 2016-04-01 21:43:41 följande:
    Här har ni min knubbiga kropp från sidan.
    Det finns ett litet antal manliga oskulder på FL som försöker få ur sig sin bitterhet.

Varför bry sig om vad män som sannolikt aldrig sett en riktig kvinna naken skriver.

Du ser bra ut. Försök förstå det.
  • Anonym (tycker)
    Anonym (Osäker) skrev 2016-04-01 21:35:59 följande:

Japp, du är normalviktig och smal med kurvor, helt rätt.
    Men att det skulle vara "jobbigt" att folk kallar dig för mullig och knubbig kan jag inte förstå. Många män älskar mulliga kvinnor och knubbig har för mig en mycket positiv betydelse.
  • Anonym (hm)

Fullt normal, inget att oroa sig över.

Svar på tråden Avskräcker min kropp er? *bild*