• Anonym (Osäker)

Avskräcker min kropp er? *bild*

Jag har sen jag fick barn haft enorm ångest över min kropp. Jag är inte alls nöjd med mig själv och jag inbillar mig att folk kommer bli avskräckta om dom ser mig utan kläder. Är singel och vågar inte träffa killar för jag är rädd att dom ska dumpa mig när dom ser min kropp. Kanske ska tillägga att jag inte är så gammal (23). Därför gör jag detta anonymt. Hade ni blivit avskräckta av min kropp och behöver jag operera brösten för att se normal ut? Tacksam för svar.

• Svar på tråden Avskräcker min kropp er? *bild*
  • Anonym (ankfisen)

du har en jätte fin kropp inte för smal och inte för tjock utan en normal 

• Kirenaj68

TS. Vill bara tillägga att du ser bra mycket bättre ut än alla dessa implantatmonster som ständigt figurerar i TV och tidningar. 

• Anonym (kille)

Din kropp ser alldeles underbar ut,vackra bröst fin midja lagom runda höfter.
    Däremot hade du tråkigt sunkiga trosor, men det är ju enkelt att åtgärda!

/puss/

• Anonym (J)
    Anonym (x) skrev 2016-03-21 14:56:31 följande:

TS frågade inte hur "snygg" du och din fru var enligt dig. Eller hur?

Nej och det var ett svar till en annan person här i tråden.
  • Anonym (Fel!)

Ts ser inte alls gammal ut utan ung men med kvinnliga former!
    Glömde att det finns män som inte gillar kvinnoformer, så är det inte avundsjuka kvinnor som svarar dig TS så är det den få procenten av män som gillar kvinnor som saknar former. 

• silhuett

Titta på några avsnitt av Skönhetsfällan så kommer du värdera din kropp annorlunda...

• Anonym (Kära nån!)

Vad jag tycker synd om ungdomar (tjejer?) som bara är rena subjekt! De tänker alltid på sig själva i passivum (hur de upplev -s, syn -s, känn -s).

Blir objekt i ditt liv!!!!! Det är väl hur HAN känns, upplevs och ser ut som du ska ta in!

Det toktragiska är tjejer som går in  ett rum och tänker på hur andra ser dem, inte vad de ser.

Jag är objekt. Jag knulla -s inte, jag knullar!! Jag tar in, ser, upplever. Med alla sinnen och jag vågar påstå att jag är så nära genuint lycklig som man kan hoppas på att vara! Tankar om vad andra tänker om mig är jag på allvar befriad från!

• Tecum

Du ser bra ut, slank med kurvorna på rätt ställe. Inget som avskräcker en normal man, tvärtom!

• Vanja
    Tecum skrev 2016-03-21 20:19:31 följande:

Du ser bra ut, slank med kurvorna på rätt ställe. Inget som avskräcker en normal man, tvärtom!

Håller med dig!
    Anonym (J) skrev 2016-03-21 14:24:14 följande:

Suck, ja man är alltid avundsjuk om man inte genast hyllar ts kropp. Jag är man som har en grymt mycket snyggare fru, vad skulle jag vara avundsjuk på? Ts degiga mage eller hängiga bröst?

Du är ju bara elak! Måste man uttrycka sig så? Kan man inte bara nöja sig med att skriva, inte men smak. Om man nu måste kommentera.
  • Anonym (Den midjan!)
    Anonym (J) skrev 2016-03-21 14:24:14 följande:

Suck, ja man är alltid avundsjuk om man inte genast hyllar ts kropp. Jag är man som har en grymt mycket snyggare fru, vad skulle jag vara avundsjuk på? Ts degiga mage eller hängiga bröst?

Eh, är du störd? Degig mage?????????????????? TS har inte degig mage.
Svar på tråden Avskräcker min kropp er? *bild*