• Anonym (Osäker)

Avskräcker min kropp er? *bild*

Jag har sen jag fick barn haft enorm ångest över min kropp. Jag är inte alls nöjd med mig själv och jag inbillar mig att folk kommer bli avskräckta om dom ser mig utan kläder. Är singel och vågar inte träffa killar för jag är rädd att dom ska dumpa mig när dom ser min kropp. Kanske ska tillägga att jag inte är så gammal (23). Därför gör jag detta anonymt. Hade ni blivit avskräckta av min kropp och behöver jag operera brösten för att se normal ut? Tacksam för svar.

• Svar på tråden Avskräcker min kropp er? *bild*
  • Anonym (Nej)

Nej, den skrämmer iaf inte mig.

• Anonym (hm)

Du ser bra ut oroa dig inte utan lev nu ditt liv. Man skall inte lägga en massa energi att grubla över sådant som mer är hjärnspöken än något annat.

• knasigapappan

Du har en vacker o kvinnlig kropp.

Dejta på ;) kommer gå bra :)

• Anonym (!!!)

Grattis till bebisen!

Du har en alldeles underbar kropp. Var stolt över den och njut av livet!

• FIame

Nej jag hade inte sprungit och gömt mig Flört

• Anonym (Fin!)

Du är jättefin ju! Härlig smal midja har du, sån vill jag oxå ha... :)

• Anonym (Sandra)

Det här är nog det sämsta du kan göra. Har du dåligt självförtroende kommer inte 100 positiva kommentarer hjälpa OM det kommer en eller två som säger att de inte gillar din kropp.

Gör vad Du kan för att bygga upp ett självförtroende, vad är dåligt nu som inte var dåligt innan? Kanske behöver du träna? Göra en förändring med något annat, tex färga håret för att känna dig vacker igen? Ta reda på vad du behöver för att känna dig säker & låt inte en bunt främlingar på internet avgöra om du borde gilla eller ogilla din kropp.

• EnAnonumius
    Anonym (Sandra) skrev 2016-03-20 07:32:55 följande:
    Det här är nog det sämsta du kan göra. Har du dåligt självförtroende kommer inte 100 positiva kommentarer hjälpa OM det kommer en eller två som säger att de inte gillar din kropp.

Gör vad Du kan för att bygga upp ett självförtroende, vad är dåligt nu som inte var dåligt innan? Kanske behöver du träna? Göra en förändring med något annat, tex färga håret för att känna dig vacker igen? Ta reda på vad du behöver för att känna dig säker & låt inte en bunt främlingar på internet avgöra om du borde gilla eller ogilla din kropp.
    Håller helt med.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
Svar på tråden Avskräcker min kropp er? *bild*