• Vicktess

BF December 2016

Hej alla blivande december mammor :)

Fick ett plus på stickan idag och har BF 1 December. Tänkte starta den här tråden så att vi kan följas åt, få råd och peppa varandra. 
    Så är det någon mer än jag som nyss fått ett plus på stickan? :)

• Svar på tråden BF December 2016
  • Friedan
    Y o L o skrev 2016-06-17 05:20:38 följande:

Vaknade nu fast jag somnade efter 24. Har kub idag. Är riktigt nervös, vill knappt gå dit. Har börjat tänka på hur det gick i december (MA som upptäcktes på kub-ul). Nu har jag ju sett ett foster i v 9 men är sjukt nervös. Kommer knappt våga titta på skärmen. Usch va nervös jag är.

Håll tummarna för mig är ni snälla :/

Håller tummarna!!!!!
  • LyCKa55

Vaknade nu fast jag somnade efter 24. Har kub idag. Är riktigt nervös, vill knappt gå dit. Har börjat tänka på hur det gick i december (MA som upptäcktes på kub-ul). Nu har jag ju sett ett foster i v 9 men är sjukt nervös. Kommer knappt våga titta på skärmen. Usch va nervös jag är.

Lycka till! Det kommer gå bra!
  • k_a_w

Åh! Lycka till! Förstår hur du känner! Har också KUB idag! Rejält nervös då min förra graviditet slutade med att vi på RUL i v19 fick veta att den hade tre kromosomer i varje par, sk triploidi, och då finns inte mycket chans till överlevnad. Vi valde att avbryta i v21. Så dagens KUB är ett enormt spänningsmoment! Håller tummarna för oss!
  • Y o L o

Jag håller tummarna för er... Stort lycka till!

k_a_w skrev 2016-06-17 06:44:04 följande:

Åh! Lycka till! Förstår hur du känner! Har också KUB idag! Rejält nervös då min förra graviditet slutade med att vi på RUL i v19 fick veta att den hade tre kromosomer i varje par, sk triploidi, och då finns inte mycket chans till överlevnad. Vi valde att avbryta i v21. Så dagens KUB är ett enormt spänningsmoment! Håller tummarna för oss!

• Seaflower

Så här såg jag ut imorse innan jag gick upp och kissa. Jättekul tycker jag att det börjar hända nåt

Ber om ursäkt för troschock

• BIX
    Seaflower skrev 2016-06-17 07:41:48 följande:

Så här såg jag ut imorse innan jag gick upp och kissa. Jättekul tycker jag att det börjar hända nåt

Ber om ursäkt för troschock

Åh se där :) I helgen ska jag också ta bild, putar ordentligt ibland tycker jag.
  • Tvåbarnsmamman79
    k_a_w skrev 2016-06-17 06:44:04 följande:
    De där kromosomerna var de trisomi 13 el 18?
  • Fiamia
    Y o L o skrev 2016-06-16 22:37:56 följande:

Visa bild :) (ja om du vill alltså). När jag gick in i v 13 i början av veckan tycker jag magen växte enorm på typ 1-2 dagar.

Ja tänkte göra så men min smartphone har lagt av så jag har lite svårt med tekniken. 
    Ja tänk hur det kan växa så på ett par dar!
    Detta är ju mitt femte barn så magen blir ju gigantisk fort. Är i v. 16 och det är nu jag tycker det smällt till ordentligt, ingen som kan undgå att se att man är gravid iaf. Skrattande
  • Tvåbarnsmamman79

Ett stort lycka till! Det räcker med otur i denna tråden nu tycker jag. Jag var oxå jättenervös trodde barnet hade dött pga en blödning under natten när jag skulle upp å gå på kub på morgonen.
    Vilken lycka när det såg bra ut!
Svar på tråden BF December 2016