• Vicktess

BF December 2016

Hej alla blivande december mammor :)

Fick ett plus på stickan idag och har BF 1 December. Tänkte starta den här tråden så att vi kan följas åt, få råd och peppa varandra. 
    Så är det någon mer än jag som nyss fått ett plus på stickan? :)

• Svar på tråden BF December 2016
  • Let94
    De5pojkarna skrev 2016-11-13 14:36:37 följande:

Tack! Var på Ultraljud i Fredags och då mådde han bra. Så han somnade nog in igår. Inte kännt honom sen igår eller förrgår, så åkte in nu i förmiddas å inga hjärtslag hittades.

Beklagar eran sorg. Kan inte ens föreställa mig hur de känns för er just nu. All kraft , styrka, hopp och kärlek till er!
  • Let94
    De5pojkarna skrev 2016-11-13 14:36:37 följande:

Tack! Var på Ultraljud i Fredags och då mådde han bra. Så han somnade nog in igår. Inte kännt honom sen igår eller förrgår, så åkte in nu i förmiddas å inga hjärtslag hittades.

Beklagar eran sorg. Kan inte ens föreställa mig hur de känns för er just nu. All kraft , styrka, hopp och kärlek till er!
  • Y o L o

Hur går det för dig?

Nicoolina skrev 2016-11-13 02:22:06 följande:

Precis.

Inne och uppkopplad nu iaf. Huvudvärk, illamående, feberkänsla och kraftiga förvärkar.

Måtte det bara vara oro och nervositet över att sambon är på Åland och jag är inne själv.

• Anonym föräldraledig
    De5pojkarna skrev 2016-11-15 11:49:34 följande:

Nu är våran änglapojk född. :(

Beklagar sorgen. Det är helt ofattbart att något sådant kan hända. Hoppas ni får bra stöd i er sorgeprocess.
  • Y o L o

Har tänkt på dig idag. Även fast vi inte känner varandra delar jag din sorg. Känns så otroligt overkligt att något sådant kan hända. Stor kram.

• Miaairam

Så sorgligt... Har vänner som gått igenom det ni nu går igenom. Får ont i hjärtat när jag tänker på det. Ta emot all hjälp ni kan få för att processa, sörja och bearbeta! Vet de något om vad som hänt honom? Beklagar verkligen sorgen. Stor kram.
  • olw24311

Jag beklagar sorgen. Hoppas ni hittar stöd i varandra och barnen att ta er igenom detta. Ni finns i mina tankar och böner <3
  • sillencillasill

Jag ber för er alla och hoppas att ni blir väl omhändertagna av kunnig och kärleksfull personal. <3
  • De5pojkarna
    Miaairam skrev 2016-11-15 12:37:00 följande:
    Så sorgligt... Har vänner som gått igenom det ni nu går igenom. Får ont i hjärtat när jag tänker på det. Ta emot all hjälp ni kan få för att processa, sörja och bearbeta! Vet de något om vad som hänt honom? Beklagar verkligen sorgen. Stor kram.
    Första tanken var plötslig spädbarnsdöd. Men dom skall ta prover på moderkakan och navelsträng, samt tagit prover på mig för att se om dom kan hitta något avvikande. Åt Levaxin under graviditeten pågrund av lite lågt sköldkörtelhormon. Så dom skall kolla om det kan vara nån anledning av det, samt att vi har katt å jag har städat kattlådan som en gravid kvinna inte skall göra egentligen. Men eftersom min man jobbar borta så har jag inte haft nått val. Så hoppas det inte är några av dessa som har orsakat Lokes död. :/ Men det trodde inte läkaren, men vill ändå kolla för att vara säker. Vi får jättebra hjälp och stöd. Samt att vi hann att bearbeta en hel del igår innan förlossningen kom igång. Han är så fin och fridfull <3 2085g och 44cm kärlek <3
Svar på tråden BF December 2016