TjockisAnna skrev 2016-12-06 17:56:50 följande:
Tess1990! Jag förstår dig precis (mitt första inlägg här då jag inte hittat den här tråden förut, väntar mitt första barn iallafall). men BF + 2 så går i samma tröttsamma väntan som dig och försöker bara intala mig att bebisen ändå inom kort kommer vara ute. Även om det känns som att det kan dröja evigheter... Pepp till dig så får vi hoppas att bebisarna snart kommer vara PÅ magarna istället för i dem... ;)
Är mitt andra barn, och han kom BF+2 men de trappades upp från 39+3 liksom så då hände ju liksom något!
Nu händer ingenting, om jag bara sitter stilla eller ligger still så "glömmer" jag bort att jag är gravid till och med! Får ont i blygdbenet när jag rör mig och märker magen då men så menlöst just nu liksom, inget händer och folk ringer varje dag till sambon och frågar hur de går :/
Och för varje dag minskar chansen för att vi kan fira jul hos svärfar, jag vill INTE åka dit om jag fortfarande måste ha gigantiska blöjan och blodbad liksom :( storbinda och något mindre är väl okej men inte när de är som värst, vilket är 2 veckor efter iaf om de blir som förra gången
Allt var bra på mvc kontrollen idag, hen sparkade på dopplern ^^ måndag ska jag boka tid för ultraljud samma dag då om de inte kommit igång, om de är bra blir de igångsättning senast den 17e :/