Y o L o skrev 2016-12-08 08:43:52 följande:
Va kul att du o din vän får ungefär samtidigt.
Förra gången fick en kompis en vecka innan, denna gång ligger en annan kompis 16 v efter mig. Kul iaf att man kan dela lite föräldraledighet med någon tycker jag!
Min farbror med fru ligger ca 20 v efter mig, de var först beräknade endast 2 veckor efter, men hon fick missfall :-/ Så nu ligger de efter lite mer, men som du säger, det är roligt att ha någon att vara föräldrarledig med.
Idag ska jag till bm halv två, och då ska hon kolla status på livmodertappen och förhoppningsvis så är den mogen för en hinnsvepning och då gör hon det också. Jag hoppas på att det ska komma igång isåfall, orkar inte vara gravid mer, vill inte vara gravid mer. Det räcker nu.
Igår sov jag rätt så bra, var ändå trött så jag sov middag en timme, på kvällen var jag jättetrött och släckte lampan redan kl 22, och tänkte att nu ska jag sova, vad skönt. Men nej, hade jättesvårt att somna, och sen sov jag som en kratta hela natten, bara vaknade och vände och vred mig. Var tvungen att gå och kissa två gånger, det brukar räcka med en gång...så nu är jag trött igen.