• Vicktess

BF December 2016

Hej alla blivande december mammor :)

Fick ett plus på stickan idag och har BF 1 December. Tänkte starta den här tråden så att vi kan följas åt, få råd och peppa varandra. 
    Så är det någon mer än jag som nyss fått ett plus på stickan? :)

• Svar på tråden BF December 2016
  • Lilltrollet

Yme90 - jag får blodtrycksfall ibland, och betydligt oftare som gravid. Får ungefär som du beskriver men minus kramper.

• Tess1990
    busmonstret skrev 2016-04-22 22:38:09 följande:

Jag känner redan nu att jag kommer gå upp hur mycket som helst under denna graviditet. För äter jag inte mår jag illa... Får försöka bli bättre på vad jag äter bara. Även om jag varit sugen på frukt och dylikt :)

Jag är jättesugen på kolhydrater, frukt och grönsaker!

Otroligt osugen på fett och protein :/
  • Lilltrollet

Så avis på er som kommit lite längre! Jag är i 4+3 enligt äl och 5+3 tror jag enligt sista mens..

• busmonstret
    Tess1990 skrev 2016-04-22 22:48:40 följande:
    Jag är jättesugen på kolhydrater, frukt och grönsaker!

Otroligt osugen på fett och protein :/
    Jag är inte sugen på socker alltså rent godis osv. men bröd är extra gott just nu! :P
  • Kilgrave
    Freijah skrev 2016-04-22 17:16:29 följande:

Vecka 8+0 idag!

Min man har beställt tid till ob den 10 maj :) vi kommer då fråga om ul/vul och kub test.

Fördelen med usa är ju att så länge man kan betala så kan man göra vilka tester och undersökningar man vill :)

Vart i USA bor du? :) 
  • mocha8676

Tror jag håller på att bli sjuk. Feber.. Känner mig jätte konstig. Kan inte sova. Dottern hade magsjuka i början av veckan och sen fick hon hög feber. Hon är fortfarande hängig. Igår insjuknade mannen i hög feber. Undrar om sjukdom ökar missfallsrisken . Någon som vet?

• Freijah
    Kilgrave skrev 2016-04-23 01:07:51 följande:

Vart i USA bor du? :) 

Utanför fargo/moorhead på minnesota sidan :)
  • Tess1990
    busmonstret skrev 2016-04-22 23:06:10 följande:

Jag är inte sugen på socker alltså rent godis osv. men bröd är extra gott just nu! :P

Ja jag är inte heller sugen på godis ^^ choklad har jag inte ätit på över 1 månad nu, men bröd, potatis, russinbullar och liiite sugen på tårta så det är tur man fyller år om typ 2 veckor :)
  • Tjifftjoff

Hej alla! Plussade idag, bf runt 26 dec. :) Har haft som muskelryckningar i livmodern/magen både igår och idag, är det för att magen växer? Någon som känner igen? Kan inte komma ihåg att jag kände så förra gången ;)

• Andan

Hej hej ????????

Är i vecka 5+2 BF 21 december. Ivf barn. Hoppas hoppas att allt går bra för oss alla ?????

Svar på tråden BF December 2016