• Vicktess

BF December 2016

Hej alla blivande december mammor :)

Fick ett plus på stickan idag och har BF 1 December. Tänkte starta den här tråden så att vi kan följas åt, få råd och peppa varandra. 
    Så är det någon mer än jag som nyss fått ett plus på stickan? :)

• Svar på tråden BF December 2016
  • celavie1
    GrönaDruvan skrev 2016-04-30 10:05:00 följande:

Det var missfall...

Nej vad tråkigt. Så ledsen....kram
  • Snäckan26
    Michaela94 skrev 2016-04-30 09:57:28 följande:

Sådär! Hemlig facebookgrupp finns nu skapad vid namn Decemberbebisar 2016! Lägg till mig som vän på Facebook så lägger jag till er!

Michaela Gonzalez, har en fläta på sidan på bilden :)

Har lagt dig som vän =)
  • Flygekorre

Det var missfall...

Beklagar verkligen :(,ta hand om dig <3
  • Flygekorre

Hoppas några är kvar här i gruppen! Jag hoppar gärna in i en fb-grupp efter KUB beroende på hur det känns då! Men skönt att ha denna grupp fram tills dess! :)

• celavie1

Jag blir kvar här tror jag. Lugnar mig med Facebook eftersom det är så tidigt.

Någon mer än mig som känner sig varm? Varje morgon jag vaknar har jag känt mig som en kamin. Är det normalt tro? Och på kvällarna klipper jag med ögonen redan vid halv åtta (vilket jag vet är normalt). Men jag mår inte speciellt illa faktiskt. Men det kanske kommer. Jag grymtar en del på sambon också har jag märkt. Ibland känns han som en alien ha ha!

Igår var jag på cellprovtagning. Gick bra men hon sa att livmodertappen är mer blodfylld då man är gravid och därför lättare kan blöda då man tar provet. Det är dock inget farligt. Jag märkte dock inte av något blod eller rosa så det stilla väl sig snabbt.

• Fian88

Det var missfall...

Beklagar, så tråkigt!:'(
  • Flygekorre
    celavie1 skrev 2016-04-30 10:44:37 följande:

Jag blir kvar här tror jag. Lugnar mig med Facebook eftersom det är så tidigt.

Någon mer än mig som känner sig varm? Varje morgon jag vaknar har jag känt mig som en kamin. Är det normalt tro? Och på kvällarna klipper jag med ögonen redan vid halv åtta (vilket jag vet är normalt). Men jag mår inte speciellt illa faktiskt. Men det kanske kommer. Jag grymtar en del på sambon också har jag märkt. Ibland känns han som en alien ha ha!

Igår var jag på cellprovtagning. Gick bra men hon sa att livmodertappen är mer blodfylld då man är gravid och därför lättare kan blöda då man tar provet. Det är dock inget farligt. Jag märkte dock inte av något blod eller rosa så det stilla väl sig snabbt.

Skönt att det är fler som känner så! Jag är nog mest "skadad"av motgångarna innan så vågar fortfarande inte tro att det är på riktigt!

Kroppstemperaturen höjs ju 0.5 grader så där ju helt normalt! Jag har lite pengdlande, men har låg kroppstemperatur i vanliga fall så är nog mer "normal" nu! Tröttheten känner jag också av, men det är också det enda,så är ganska orolig :/

Vad skönt att cellprovtagningen gick bra! :) Fick du se lillplutten på samma gång? :)
  • Seaflower

Det var missfall...

Beklagar verkligen

Vilken vecka kom du till?

Jag är så nervös att det inte ska gå vägen...
  • Friedan

Jag är också kvar här. Vill inte vara med i någon Facebookgrupp innan kub är klart.

Är det fler som blir andfådda och trötta snabbt? Dammsög köket nu precis och känner mig som när jag sprungit 8 km. Fick lov att gå och lägga mig och vila..... Är så frustrerande för jag vill så mycket och orkar så lite.

Svar på tråden BF December 2016