• Vicktess

BF December 2016

Hej alla blivande december mammor :)

Fick ett plus på stickan idag och har BF 1 December. Tänkte starta den här tråden så att vi kan följas åt, få råd och peppa varandra. 
    Så är det någon mer än jag som nyss fått ett plus på stickan? :)

• Svar på tråden BF December 2016
  • Tvåbarnsmamman79
    Ingensmamma skrev 2016-04-30 12:39:48 följande:

Jag har följt er på avstånd nu i flera veckor och har nu efter flera veckors tvivel över om det ska gå vägen nu gjort VUL igår i vecka 7+4 (efter ivf-graviditet). Man såg en liten räka med tickande hjärta. Stor tacksamhet och vördnad över livet! Så mäktigt! Min första och enda graviditet någonsin!

Jag går gärna med i någon facebookgrupp om det finns plats för mig?

Å vad häftigt att få se sitt barn första gången, särskilt efter ivf kan jag tänka mig :).
  • enilorac81

Gröna druvan- beklagar <3, håller tummarna på nytt plus snart!

Michaela jag kan inte lägga till dig som vän, det är liksom gråmarkerat...skickade ett pm på Facebook till dig

• Seaflower
    GrönaDruvan skrev 2016-04-30 12:06:28 följande:

Tack alla för omtanken. Känns tungt, hade sett fram emot ett decembarn,.. Man hinner ju tänka och planera dum som man är.

Positiva är ju att kroppen ändå tar bort det som är fel...

Nya tag, nya försök..

Ja, det där plusset på Stickan räcker innan man börjar planera in i framtiden :-/

Hade du symptom ända fram till det började blöda? Ömma bröst, molvärk osv?

Fast det är klart, hormonerna sitter ju kvar ett tag kan jag tänka mig
  • Michaela94
    enilorac81 skrev 2016-04-30 13:08:54 följande:

Gröna druvan- beklagar <3, håller tummarna på nytt plus snart!

Michaela jag kan inte lägga till dig som vän, det är liksom gråmarkerat...skickade ett pm på Facebook till dig

Jag har inte fått något meddelande :0
  • enilorac81

Hmmm. Konstigt. Såg bara en Michaela med en fläta på Facebook. Är du gift med en André, annars får jag leta vidare. Eftersom vi inte är vänner hamnar meddelandet inte bland de andra...

• Michaela94
    enilorac81 skrev 2016-04-30 14:25:34 följande:

Hmmm. Konstigt. Såg bara en Michaela med en fläta på Facebook. Är du gift med en André, annars får jag leta vidare. Eftersom vi inte är vänner hamnar meddelandet inte bland de andra...

Japp d e den rätta, har kollat i övrigt men inte fått något, pröva skriv nåt igen
  • Michaela94
    enilorac81 skrev 2016-04-30 15:40:44 följande:

Vad konstigt michaela. Skrev testning testning igen till dig- skickade på messenger

Har inte fått något men vad heter du? Så kan jag skriva till dig :)
Svar på tråden BF December 2016