• Vicktess

BF December 2016

Hej alla blivande december mammor :)

Fick ett plus på stickan idag och har BF 1 December. Tänkte starta den här tråden så att vi kan följas åt, få råd och peppa varandra. 
    Så är det någon mer än jag som nyss fått ett plus på stickan? :)

• Svar på tråden BF December 2016
  • Lilltrollet

Jag hittar dig ens inte på Facebook Michaela men om nån annan som är med i gruppen vill pm:a mig här så är jag gärna med i den :)

• GrönaDruvan
    Seaflower skrev 2016-04-30 13:21:29 följande:
    Ja, det där plusset på Stickan räcker innan man börjar planera in i framtiden :-/

Hade du symptom ända fram till det började blöda? Ömma bröst, molvärk osv?

Fast det är klart, hormonerna sitter ju kvar ett tag kan jag tänka mig
    Jag hade ju inte så mycket symptom alls, men det hade jag inte med min yngsta son heller.. Jag var extremt åksjuk nu i början, och det avtog visserligen....
    Det onda i bröstvårtorna fanns kvar ända tills för nån dag sedan...illamåendet när jag var hungrig också, även trötthet.. Men det kan man ju ha ändå...
    Molvärk har jag ju haft, men det var ju tydligen inte molvärk då utan för att det var missfall.
    Det hittades inget foster idag, så troligtvis har det avstannat tidigt. Men ska in o göra mer prover på måndag för att se så inte graviditeten satt sig på äggledaren. Sen ultraljud om två veckor igen.
  • Michaela94
    Lilltrollet skrev 2016-04-30 16:24:43 följande:

Jag hittar dig ens inte på Facebook Michaela men om nån annan som är med i gruppen vill pm:a mig här så är jag gärna med i den :)

Men vad konstigt :0 jag har ingen gömd profil eller något :(
  • blala

Jag är gärna med i Facebook gruppen:) ska jag lägga till dig michaela94?

• Michaela94
    blala skrev 2016-04-30 17:27:07 följande:

Jag är gärna med i Facebook gruppen:) ska jag lägga till dig michaela94?

Yes gör så :)

Michaela Gonzalez på fejjan :) jag har fläta på bilden
  • Emmask

Hej allihop! Just nu handlar hela tråden om att samordna en Fb-grupp, vilket väldigt trist för oss som vill fortsätta hänga här. Finns möjlighet att ta det i direktmeddelanden istället?

• IngenAningAlls

Hej alla!

Gick till vårdcentralen för att jag hade ont i ryggen och svettades massa om nätterna, var visst gravid :)

Typ nån gång i början av december ska bebisen komma, så nu är jag här! Har inga vänner som har barn eller så, så det kan ju vara trevligt med lite sällskap!

Hej hej!

• Mliiii4
    IngenAningAlls skrev 2016-04-30 19:45:26 följande:

Hej alla!

Gick till vårdcentralen för att jag hade ont i ryggen och svettades massa om nätterna, var visst gravid :)

Typ nån gång i början av december ska bebisen komma, så nu är jag här! Har inga vänner som har barn eller så, så det kan ju vara trevligt med lite sällskap!

Hej hej!

Hej och stort grattis, kul att följas åt här :)
Svar på tråden BF December 2016