EnAnonumius skrev 2016-04-01 05:18:54 följande:
Vilken dum slutsats du dra om att hon inte skulle ha varit gravid baserat på sätt att svara.
Bara för att man inte svarar efter dina givna mallar så har du ingen rätt att sitta och anklaga folk över inte kan ha varit gravida för då hade man minsann förstått bättre.
Du jag har också varit gravid, och nej jag har ingen förståelse TS för den saken skull, att vara gravid är ingen ursäkt eller inte ens en förklaring till att man skall strunta i att ta reda på fakta,. Som i detta fall som TS som struntade i att ta reda på om hon kan åka gratis eller inte, om hon släpar på en barnvagn, för att åka på spårvagnar. Och sedan sitta och dryga sig på nätet och gnälla på kontrollanterna bara för hon gör helt fel.
Alla som är gravida blir inte handlingsförlamade i huvudet, och "ofokuserade" per se bara för att DU blev det och kanske TS med.
Jaha då är du väl bara en elak människa då. Har sett dig i flera trådar, vidrig attityd har du, alltid så himla otrevlig. Hur orkar du leva med dig själv?
Tycker man ska få böter om man inte betalat, men varför du sitter och trycker ner människor som slarvat/gjort fel känns verkligen som "översittarattityd" som någon nämnde.
Orkar inte diskutera med dig mer, för du är bara så otrevlig och oempatisk. Jag försökte stötta ts för jag tyckte alla var väldigt elaka, men du bara hoppar vidare och är lika jäkla otrevlig mot nästa person, varför blir du så upprörd lixom, du känner ju varken mig eller ts. låt henne planka och få böter, det rör inte dig. inte mig heller, men till skillnad från dig så känner jag inte att man behöver vara elak.