• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Nika och Noel

Oj vi är sjuka hela familjen i ngn slags influensa. Jag o Noel har feber och snorar, sen så spyr han en gång per natt och äter inget på dagen. Tror inte det är magsjuka, men han mår ju inte bra lillkillen. Jobbigt att ta hand om sjukt barnn är man själv är sjuk. Hoppas vi blir friska snart....

• GladaVirre

Nika: det var bara Alex och malwa eller vad hon hette på dagis idag. Resten var sjuka eller hemma, krya på er!!

DESSIE: jag vill beställa!! Från Bilagan till katalog 6 som du la in senast.
    Det är på första sidan boxen för 99kr, nummer 79470

• tesslita

usch jag mår inte bra alls
    ramlade ju i stentrappan på väg till tvättstugan igår och slog i svanskotan och nedre delen av ryggen så nu har jag riktiga svårigheter att röra mig
    suck..
    hoppas ändå jag ska orka komma på lördag..

• Dessie

tesslita: usch, låter inte kul att du ramlade och gjorde dig illa!!

• GladaVirre

Tess: usch=( Du ska inte konka runt på tunga saker nu. Va rädd om dig! Be din sambo fixa tvätten denna korta tid, jag vet hur tung en tvättkorg kan vara, och massa spring i trappor.
    Skulle det vara nått så hojta till här, det finns säkert någon som kan hjälpa dig om det är nått!

Dessie: tack så mycket Det var ett kanonpris för massa smink.

• mia1980
    tesslita: Stackare dig som ramlade. Hoppas att det går över fort. Du hade det ju jobbigt nog innan. Men som Virre säger, låt sambon bära tvätten denna tid som är kvar.
    Människan är som viner. Med åren blir de dåliga surare och de goda bättre. /Cicero
  • tesslita

hej tjejer...

tänkte bara säga att jag inte vet om jag kommer på lördag..
    orkar inte ta det här..
    men jag mår jättedåligt..är deprimerad o ledsen..

hoppas ni inte blir alltför besvikna på mig...

• ekenek

halloj
    jag har kläder i stl 62-68 (främst tjejkläder) kan det vara intressant tar jag med det på lördag. Killkläder i stl 122-128 har jag också.
    Barbie liknande dockor, är det intressant?
    /Linda

• GladaVirre

ekenek: vi har inte kommit till den storleken på lillkillen än så länge, så inte här iaf=)

Coola vägg-grejjer är också av intresse, beroende på vad ni har. Jag vill inte ha nalle puh på Alex väggar. Men har ni nånting tufft så säg gärna till!

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!