• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Michanna

Är det någon av er som är ute på sjön under sommaren ?

letar nämligen flytväst till thomas eller erik.. över 10 kilostrecket allstå..
    Har en flytväst om det är någon som letar till sin bebis.. ( 3-10 kilos )

Anna

• Nika och Noel

Vi har en flytväst men vet inte vikten på den. Ligger nog på över 10 kg. Säljer den inte men du kan få låna om det är så.
    Imoorn ska Noel på dagis igen! Håller honom hemma idag igen pga at han ska vara frisk i 48 h efter kräkningar men igr var han hur pigg som helst. Saknar nog dagis för han vill bara ut o leka....till på köpet så är jag förkyld så man ska hålla jämna steg. :)

• maras

Hej!

Ekenek:

Kläder i stl 122/128 är jag intresserad av till kille samt barbie dockor Min lilla Clara älskar dockor redan nu fast hon är så liten

• Malwa

Hallå tjejer! kan nog inte komma trots allt! Alexander har feber och kräks, vet inte om jag kan få tag på barnvakt? verkar inte så just nu iallafall .

Tänkte tipsa om att idag mellan 10-18 säljer de barnkläder på folkets hus, hade tydligen blivit inställt förra gången? funderar på att kika lite när mormor kommer hit och är med alex en stund. Hoppas de har fina vårkläder, börjar verkligen tröttna på vintern nu!

• GladaVirre

är det nya kläder på folketshus??

• pipen

Folketshus ligger mitte i mot skattemyndigheten. Det är ett rött tegelhus!

• GladaVirre

hmm,. säger mig inte mycket.. Nu ska jag inte dit idag men brukar dem sälja nytt eller begagnat?

• Dessie

Vill bara påminna om loppisen på lördag 25/3 kl: 13.00 hemma hos mig!!
    Messa privat om ni EJ har adressen.

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!