• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Dessie

Rävelina: tråkigt att Edvin är sjuk!! Nicklas har pratat hela veckan om att leka med honom.
    Det är nån magsjuka som "går" nu. 2 barn hos vår dagmamma + nåt barn hos de andra dagmammorna har varit hemma för magsjuka.
    Ska jag hålla sandalerna & badtofflorna till dig?

• maras

Gokväll!

Jag dyker upp en sväng im...dock bara en liten stund då jag smiter iväg från jobbet
    Kan tipsa er alla om en bra film, Tusenbröder återkomsten...jag såg den på bio nyss o den var bara såååå bra!

Ha en bra kväll!

• maras

Hej,

just ja...jag har inte med mig nåt o sälja im eftersom det blir nog för bökigt eftersom jag åker från jobbet, jag tänkte bara kika om jag kan handla nåt... hoppas det är ok?

• Rävelina

Dessie: jo, det är någon form av magsjuka han har åkt på. Han har som tur är inte spytt nåt mer än, men feber har han stackarn..
    Håll tofflorna och sandalerna, tyckte det såg ut att vara Edvins storlek.
    Kul att Edvin är efterfrågad! Tyckte han och Nicklas gick bra ihop och jag vet att Edvin gärna leker med Nicklas igen. Ursäkta min meningsbyggnad men jag börjar bli trött..

• Dessie

Rävelina: då ställer jag undan dom åt dig.

maras: har hittat lite kläder i strl. 86 + 92 tjej, om det är intressant?! Din tjej hade väl 86?

• mia1980
    Dessie: Då blir vi ju ganska många Jag tar kanske med mig Fredrik, han har inte bestämt sig än om han ska vara med mig eller Peter idag. Får se när vi åker.

Nu ska jag fixa så att jag kan bära alla saker utan problem. Det är ganska mycket kläder.
    Människan är som viner. Med åren blir de dåliga surare och de goda bättre. /Cicero
  • ekenek

hej
    tar inte heller med mig nåt, det blir för mycket att släpa på. Men barbie dockorna såg jag att du maras var intresserad av, så dom kan visserligen få följa med. sen så kommer jag inte ihåg vem som var intresserad av killkläder i stl 122 ca.
    sen har jag en hel del kläder stl 62-68
    men det var väl ingen som var intresserad av det?
    jag får väl lämna in det nånstans istället.

/Linda

• puhbear

ekenek:
    maras är intresserad av killkläder i strl. 122.
    Hon är på jobbet nu så jag svarar för henne!

• tesslita

godmorgon tjejer!

det lutar mot att jag kommer.
    trots min onda svanskota så vill jag inte missa att få träffa er igen!
    har rensat lite bland lite saker som jag har som jag inte använt.
    bl.a 2 par superfina damskor i storlek 37/38 samt en kavaj som jag fick för ett år sedan, aldrig använt.
    få se om jag hittar nått mer

vi ses sen idag!

kram på er!

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!