• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • mia1980

Vilka blir vi i morgon? Jag kommer med Fredrik...tror jag. Har ingen som kan ta honom.

Människan är som viner. Med åren blir de dåliga surare och de goda bättre. /Cicero
  • tesslita

jag kommer nog också imorgon om jag inte har allt för ont i svanskotan o ryggen

• mia1980

Passa på att vila ordentligt idag då Hade varit kul att träffa dig.

Människan är som viner. Med åren blir de dåliga surare och de goda bättre. /Cicero
  • GladaVirre

jag kommer också Med Alex, fast Patryk slänger säkert in honom när han har vaknat.

Rävlina: det var superfin färg, kan tänka mig att det tar tid. Vart har du gjort det??

• GladaVirre

tess:låter bra

Idag kommer min lillebror och hans flickvän hit o sover över. Alltid lika kul när han kommer! stannar dem över 2 nätter så stannar jag inte så länge imorron..om det bli glest med folk kanske dme kan haka på ett litet tag? får se hur det blir,. inget planerat!
    Ha en trevlig helg !!! kramar

• Stargazer

Dessie:
    Fick för mig att loppisen var på söndag,men såg nu att det är imorgon.Ska på trädgårdsmässa i Älvsjö imorgon!Kan alltså inte komma.Tråkigt,hade velat träffa nytt folk!Missar chansen att träffa folk från FL.Suck!

• meri

Hej alla!

Är en gluttis på den här sidan= dålig att skriva med andra ord! *skäms!*
    Men jag kommer imorrn med sambo och dotter. ska bli kul att träffa alla!
    Trevlig helg!
    /Marie

• Dessie

SuperMia1980: de som kommer i morron är:
    *GladaVirre
    *Hälla
    *Meri med familj
    *Michanna
    *glasfisken (messade henne och hon skrev tillbaka att hon kommer)
    * ev. tesslita, om hon ej har för ont
    * ev.ekenek
    * ev. maras
    * och så lilla du

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!