• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • ekenek

ok, var det hon som var intresserad av det med, bra, då får det också följa med

• ekenek

alltså det är dubbelstorlekar 122/128

• Dessie

tesslita: kul att du kommer!!
    Skorna - är det dubbelstrl eller "rent" 37 eller 38?

• tesslita

Dessie: ska kolla..
    båda var storlek 38 såg jag nu

• tesslita

vilken tid var det? kl 13 som sist?

• mia1980

Det står 13 längre bak i tråden så jag hoppas att det är det som gäller. Det är då jag kommer i alla fall.

Människan är som viner. Med åren blir de dåliga surare och de goda bättre. /Cicero
  • mia1980

Tesslita: Har du eller ska du köpa barnstol? Jag har IKEAs Antilop här hemma. Vill du kan du få köpa den? Den har bricka och uppblåsbart stöd för bebisen.

Människan är som viner. Med åren blir de dåliga surare och de goda bättre. /Cicero
  • GladaVirre

tack för idag tjejer! Sorry att jag var tvungen att dra så tidigt,. men kunde inte låta mitt besök vänta. Jag blev jättenöjd med sakerna,. hoppas ni också blev det, SPECIELLT DU MIA

• Hälla

Va kul det var idag med, detta måste göras om igen.
    Dessie: tack för kaffet, o för att vi fick vara hos er.
    Michanna: tack för kakan, der var underbar...
    Supermia1980: tack för havrekakorna.
    Ni är så duktiga allihopa.
    Ha en bra lördagkväll.. kram till alla...

• GladaVirre

Ja michanna, receptet på den tack
    Havrekakorna var jättegoda men dem skulle jag aldrig göra. För konstiga ingridienser.

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!