• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • GladaVirre

dessie: tack för bärselet hehe

• Michanna

Suck...
    Är det någon som vill ha en gamalt tröskverk som givit upp..
    Har idag varit i västerås och köpt en ny dator... När peter skulle starta upp den i går så gick hela F*N skapet sönder....
    Nåja.. Några tusen fattigare och en helt ny dator sitter jag med.....
    Ska nu bara lägga in alla mina länkar mm som försvunnit med den gamla...
    Som tur var ligger bilder mm på den andra hårddisken som inte gick sönder men tydligen kan det bli problem med att få tillbaka dom för att dom är olika år ??? ( suck.. jag och datorer går inte ihop... )

Jätteskojigt att träffa er alla.. Nästa gång får jag tydligen ta med mini då han bara gråtit hela tiden medans jag var borta... Han somnade när jag väl bar honom i fem minuter....

Anna....

• tesslita

Michanna: usch va trist.
    fick själv köpa en sprillans ny dator i somras för att min förra pajjade som jag fortfarande betalar av..
    *sucka*

• mia1980
    Anna: Datorer gör lite som dom vill. Fast du hade ju haft den länge så du ska ändå vara glad att den har följt med dig så länge. Hoppas din nya är bra. Ibland är det bra att byta så man får rensa bort en massa gammalt. Skönt att bilderna klarade sig. Se nu till att bränna dom på skiva så ni har dom på en backup.
    Människan är som viner. Med åren blir de dåliga surare och de goda bättre. /Cicero
  • tesslita

SuperMia: tack för leksakerna.
    älskar dom
    förresten så tror jag du har hög coolhetsfaktor i och med att du jobbar med datorer!
    jag är impad

kan själv lite om datorer men inte så mycke

• GladaVirre

min sambo lagar också datorer till allt o alla om ni skulle behöva hjälp nångång.

Michanna! kan man få receptet på kladdkakan??

Samma med din Mias,. fast med vanligt innehåll

• mia1980
    Virre: Du ska få det när jag testat att göra det med vanliga grejor. Har bara gjort det med detta speciella innehåll.

Tesslita: Glad att du tycker om dom, hoppas din bebis också kommer att göra det
    Datorer är inget svårt bara man har ett intresse. Men så är det ju med allt.
    Det var som en dag på jobbet då en kärlkirurg blev imponerad över alla som kunde något om datorer. Jag bara sa "Tur att alla kan lite olika saker, för jag vill inte göra det du gör".
    Människan är som viner. Med åren blir de dåliga surare och de goda bättre. /Cicero
  • Michanna

Fy vad jag är irreterad idag...
    Thomas är sjuk.. Han hostar och rosslar så han knappt sover...
    Försökte ringa husläkaren. ( ebbe W. läkarmottagning ) fick sitta 45 minuter i telefonkö...
    Kom fram och beskrev han symtom... Fick reda på att dom inte behandlar sig med så små barn utan dom skickar dom till barnspeciallistmottagningen !!
    Ringer dit.. 1 timme till i telefon.... Får reda på dom att ebbes visst ska ta hand om thomas... Dom kan skaffa fram en tid om 2 veckor....
    Men enligt henne där så tillhör inte ens thomas ebbes utan en annan husläkarmottagning.. ( och till saken hör att vi lämnat in alla papper om husläkaren när thomas föddes.. )
    Så nu ska jag snart fösöka få tag i dom... dom har ju telefontid mellan 8,30-10,30 samt 1300 - Tur det iallfall..
    Så vi får se om det går att få tag i läkare idag....

Någon som har tips på en bra läkare i stan ?????

Vill så gärna byta från ebbes då det inte fungerar att få tider där alls.. Sökte för min allergi här i nov.. HAr fått en tid i slutet av maj....

Anna. ( som vill sova dessutom då thomas har hållt sig vaken hela natten med småinsomningar.. Vaknar och hostar... )

• GladaVirre

michanna: ebbes har det sämsta ryktet om sig i hela stan gällande sjukvård. Jag har pratat med många läkare och INGEN rekomenderar det stället. Vi har våran husläkare på sjukhuset, dem har även öppet hus på helgerna. måste kila,.!!

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!