BF januari - 17
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Ja trist. Nu funderar jag på om jag kan lura till mig ett tidigt ul genom att låtsas inte veta när jag blev gravid. Skylla på oregelbunden mens kanske. Men jag vet inte. Känns ju fel att ljuga. Jag får väl stå ut helt enkelt. Jag åker nog inte till Stockholm för ul i alla fall ;) Bor i Linköping.
Om jag tyder mitt grav test rätt så ska jag också ha i januari, den 14e närmare exakt. Men kan ni hjälpa mig och tyda?
Jag hade ägglossning den 22-25 april & fick en nidblödning förra veckan på måndagen 2 maj. Den varade i 2 dagar fram och tillbaka inget blod mer än ljusrosa flytningar.
Ska ha mens idag den 9 maj. Men ingen mens. Bara luktsinnet som förändrats, ömma bröst & ett humör man inte vill vara i närheten av. Flytningar som sjutton sådär vattniga & ingen lukt. Mår illa konstant typ.
Hur skriver jag in mig där? De såg exakt ut sådär när de torkade också fast inte så smetigt. Då kanske man kan tro att jag är gravid ändå då. :)
Är så himla orolig hela tiden. Blir tokig! Har så himla lite symptom. Det enda jag känner är molvärken, men den kommer och går. När jag inte känner den känner jag inget alls som tyder på att jag är gravid.. Har längtat till fredag, till det tidiga ultraljudet, men nu börjar jag få ångest. Tänk om det blir som sist, att dom inte hittar något levande foster. Har haft så himla bra magkänsla den här gången. Jag orkar inte med denna oro.. Vill så gärna att det ska gå bra den här gången! :(
Hur mår ni andra?
Jag har inte heller känt av något annat än molvärken som inte är så kraftig. Igår kände jag av ett hugg i livmodern och tidigare idag kom det igen. De liksom kommer plötsligt och är över direkt. Är orolig jag med :(.
Här kommer molvärk och illamående lite då och då. BIM i morgon..
Någon som har haft först väldigt svaga test flera dagar innan BIM och sen starka efter? Mina har ökat med bara ytterst lite per dag. Men digitala visar gravid.
Man blir ju nojig när de inte ökar snabbare. Med sonen plussa ja ganska starkt vid BMI
Här kommer molvärk och illamående lite då och då. BIM i morgon..
Någon som har haft först väldigt svaga test flera dagar innan BIM och sen starka efter? Mina har ökat med bara ytterst lite per dag. Men digitala visar gravid.
Man blir ju nojig när de inte ökar snabbare. Med sonen plussa ja ganska starkt vid BMI
Halten hormon ökar var tredje dag. Så oftare än så är inte lönt testa. Jag köpte CB med veckoindikator. Kändes bättre.
De kändes bra att höra! Fick för mig de va varje dag :)
Jo digitala visar gravid :)