BF januari - 17
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Tjoho. Jag hoppar in till er. Var en evighet sen jag var här inne men jag kände att jag behöver få ansluta mig. Det bara bubblar ju inom en. Glad och nervös. Jag fick rosa strimmor bim -1 trodde det va mensen men inget mer hände. testade på bim, blev negativt. Så tänkte att ja då dyker den ju upp nu. Men icke. Tänkte att kanske kanske va det en nid blödning. Inte super koll när äl va. Testade bim+3 svagt positivt så här är jag nu. En liten till skulle va så underbart. 10 och 13 är våra barn som vi har innan så det här blir nog sista ????? hoppas så det går vägen för er alla. Sänder massor m styrka. Har både utomkvedshavandeskap och ett par mf med i bagaget så vet hur orolig nan kan va. 21/1 är bf.
Kram på er
Oj jag hamnade i första barnet va? Inte meningen ????????
Hej hoppar in här :)
Gravid igen efter ett sent missfall tror jag är i vecka 5 :)
Hoppas att detta ska gå vägen. Har en son på 16 månader sedan innan, så nu hoppas vi att han ska få ett syskon :))
Jag är på +9 efter äl och bim -5 nu, testade igår morse, neg såklart..vet att det är tidigt men jag är nyfiken! Ska testa imorgon igen :) fortfarande mina symptomer kvar, en ny har dykt upp att jag är hungrig jämt! Blir mätt men 10 min efter lika hungrig igen! Kan ni räkna ut min lutefas? Ingen aning vad det betyder!!
Hej. Får jag vara med här oxå?
Vet egentligen inte om jag vågar gå med i en sån här grupp igen. Gick igenom ett MA I oktober då jag va i vecka 8.
Har varit sjukt ledsen å nere över detta.
Påbörjade en fertilitetsutredning för ca en månad sen. Och nu, veckan innan vi ska in å få svar på prover så är jag äntligen gravid igen. :D
Den obeskrivliga lyckan när det där lilla rosa sträcket kommer. Som man letat efter det!! Och sen få gravid på CB Digital!!
Nu är jag i vecka 5... BF den 19 Januari.
Hoppas det är våra tur nu. :)
Här är en till som inte har haft någon motorväg till plusset! Vi har en son född 2013, han blev till efter drygt ett års försök precis när vi var nästan klara med fertilitetsutredningen. Nu har vi försökt sedan mars 2014 och fått ett mf i v 11 på vägen. Man blir ju såååå less på schemalagt sex och negativa test! Jag har pco och ofta ganska långa cykler så vi fick ofta köra ett par veckor med tråksex varannan dag när vi väntade på äl. Det är verkligen döden för förhållandet!
Nu hade vi planerat att göra insemination i maj men vi lyckades själva på sista försöket innan! :D
Nu får vi bara hoppas att det går bra den här gången. Men vi har väl båda förbrukat vår otur eller hur? ;)
Hej på er! Någon mer här inne som är i v.5 (4+4) som typ hade illamående innan bim men som sedan plusset inte haft det?
Det enda symtom jag har är att brösten är större och lite känsligare bröstvårtor.
Man är ju orolig konstant "/
Grattis!! Det känns bra när man klarar det själv :)
Ja tråksex känner jag igen.. svintrött orkar egntligen inte. Men man kanske missar äl så det e bara å köra på. Ja jag tycker verkligen att oturen måste vara slut. Det måste vara vårat solskenet efter regnet som kommer nu :)
På tal om missfall.. vet någon hur stor risk det är att få missfall även en andra gång?
Och har man större risk för missfall om man har pco/pcos? (Har en pco äggstock och kanske pcos.)