BF januari - 17
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
För mig verkar det vara hormonellt, jag har liksom blivit som ett barn, känner mig inte som en sexuell varelse. Så himla konstigt, har aldrig tappat lusten så fullständigt förut. Jag hoppas att det inte ska hålla på såhär hela graviditeten! Tycker synd om maken, men skönt är att han är förstående och inte tjatar om sex eller så.
Förstår dig. Jag förstår också att min man låter bli för att han ser hur dåligt jag mår men samtidigt hade jag önskat att han tog ett initiativ när jag har en bra stund för då kanske jag hade kunnat förmå mig. Men att ta initiativet också. Det blir för stor tröskel att gå över!
Så känner jag också. Pojkvännen gnäller lite då och då, men det känns aldrig som han faktiskt försöker förföra mig. Mer så att han suckar när jag tar av mig bhn och kommenterar på hur mycket han saknar att klämma på mina bröst. Inte ett dugg sexigt! Om han istället kom och kysste mig i nacken och smekte mig någon annanstans hade jag kanske känt annorlunda.
Vad roligt att läsa om andra i samma situation
. Jag hade ett missfall i november och är nu jätteglad att jag blivit gravid igen. Tvingade också till mig ett vul då jag var så rädd att det skulle sluta på samma sätt denna gången men fick se ett tickande hjärta. Har också stora problem med illamående och trötthet. Någon som har något bra tips hur ni gör för att bli av med illamåendet?
Vad roligt att läsa om andra i samma situation
. Jag hade ett missfall i november och är nu jätteglad att jag blivit gravid igen. Tvingade också till mig ett vul då jag var så rädd att det skulle sluta på samma sätt denna gången men fick se ett tickande hjärta. Har också stora problem med illamående och trötthet. Någon som har något bra tips hur ni gör för att bli av med illamåendet?
Åh. Nu har vi varit och tittat på en lägenhet och jag har återigen flyttat in mentalt. Jag slits mellan hopp och förtvivlan. Om vi bara kan få denna. Lugnt område. Nära till buss. Mycket barnfamiljer. Skog, promenadstråk och grönytor. Har många vänner i den delen av stan och vi har båda bott i den delen innan var för sig. Åh. Suck. 1 veckas funderingar och sen får vi den säkert inte. Hursom. Vad mer som händer nästa vecka är kub-test och sedan bokade vi faktiskt in en minikryssning till Polen. Vi kommer inte göra så mkt i sommar då mannen jobbar, så att få lite tid tillsammans innan allt drar igång ordentligt ska bli skönt! Vad har ni för magvänliga sommarplaner? :)
Fick lite ångest precis.. Umgåtts med en vän idag som inte har en aning om min graviditet och vi drack som vanligt Coca cola zero som vi alltid druckit förut och delade på en 1 1/2 liters.. Har annars nu sen jag fått reda på att jag är gravid inte köpt livsmedel med sötningsmedel i (aspartam). Sen sa min barnmorska att man ska dra ner på colan så har druckit Max en liten burk vanlig Cola eller en lite flaska.. Men nu har jag druckit både zero och större mängd. Usch att man inte tänker sig för!
Fick lite ångest precis.. Umgåtts med en vän idag som inte har en aning om min graviditet och vi drack som vanligt Coca cola zero som vi alltid druckit förut och delade på en 1 1/2 liters.. Har annars nu sen jag fått reda på att jag är gravid inte köpt livsmedel med sötningsmedel i (aspartam). Sen sa min barnmorska att man ska dra ner på colan så har druckit Max en liten burk vanlig Cola eller en lite flaska.. Men nu har jag druckit både zero och större mängd. Usch att man inte tänker sig för!
Hej! Jag har BF 11januari 2017 ???? andra barnet.. Min äldsta har då precis fyllt 2 år. Jag undrar om det finns en januari 17 grupp på Facebook? ????
Hej! Jag har BF 11januari 2017 ???? andra barnet.. Min äldsta har då precis fyllt 2 år. Jag undrar om det finns en januari 17 grupp på Facebook? ????