BF januari - 17
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Hej!
Kan jag hoppa in här? :) Är 24 år och väntar 4:e barnet, först nu man kan tro på att det verkar bli en bebis till i januari.
Är i v 13 nu och beräknad till den 25 januari:)
Hej!
Kan jag hoppa in här? :) Är 24 år och väntar 4:e barnet, först nu man kan tro på att det verkar bli en bebis till i januari.
Är i v 13 nu och beräknad till den 25 januari:)
Samma bf som jag. Är 26, detta blir första barnet för mig. ????
Roligt med flera som är beräknade till samma dag:) någon mer som lider av huvudvärk under graviditeten? Detta är första gången jag typ har huvudvärk varje dag och haft det sen dag 1...men inget högt blodtryck eller annat så lite mystiskt e det men kroppen förändras ju:)
Vad kul! Har du gjort/ska du göra kub-test? Jag har mitt imorgon, är så otroligt nervös.
Roligt med flera som är beräknade till samma dag:) någon mer som lider av huvudvärk under graviditeten? Detta är första gången jag typ har huvudvärk varje dag och haft det sen dag 1...men inget högt blodtryck eller annat så lite mystiskt e det men kroppen förändras ju:)
Jag skulle också kunna sälla mig till skaran med BF 25/1, men med tvillingar kommer de antagligen inte att låta mig gå längre än till vecka 37, så 4/1. Det blir kanske rentav Decemberbebisar.
Vi bestämde oss för att hoppa över Kub, eftersom jag inte skulle klara av att "åtgärda" ifall något var fel. Jag börjar dock känna mig otålig att inte få göra ultraljud förens 1/9. Hade gärna sett att allt verkade bra! Men inget onormalt har hänt så jag får lita på att det växer där inne.
Jag har också haft huvudvärk av och till, det är viktigt att dricka mycket eftersom njurarna går på för fullt. Dock drygt att bara få äta Alvedon, tycker inte att det hjälper lika bra...