• Jossaaan

BF januari - 17

Hej!

Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.

Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!

????

• Svar på tråden BF januari - 17
  • lovea01

Hej!

Kan jag hoppa in här? :) Är 24 år och väntar 4:e barnet, först nu man kan tro på att det verkar bli en bebis till i januari.

Är i v 13 nu och beräknad till den 25 januari:)

• Linna2550
    lovea01 skrev 2016-07-17 14:50:31 följande:

Hej!

Kan jag hoppa in här? :) Är 24 år och väntar 4:e barnet, först nu man kan tro på att det verkar bli en bebis till i januari.

Är i v 13 nu och beräknad till den 25 januari:)

Samma bf som jag. Är 26, detta blir första barnet för mig. ????
  • thecoc
    Linna2550 skrev 2016-07-17 16:08:48 följande:

Samma bf som jag. Är 26, detta blir första barnet för mig. ????

Haha, exakt samma som för mig! 26 år och bf 25/1, första barnet :)
  • Linna2550
    thecoc skrev 2016-07-17 19:54:50 följande:
    Haha, exakt samma som för mig! 26 år och bf 25/1, första barnet :)
    Vad kul! Har du gjort/ska du göra kub-test? Jag har mitt imorgon, är så otroligt nervös.
  • lovea01

Roligt med flera som är beräknade till samma dag:) någon mer som lider av huvudvärk under graviditeten? Detta är första gången jag typ har huvudvärk varje dag och haft det sen dag 1...men inget högt blodtryck eller annat så lite mystiskt e det men kroppen förändras ju:)

• Frkmaria
    Linna2550 skrev 2016-07-17 21:04:27 följande:

Vad kul! Har du gjort/ska du göra kub-test? Jag har mitt imorgon, är så otroligt nervös.

Lycka till idag! Vi gjorde kubtest och hade så pass bra att vi inte behövde gå vidare. Först efteråt fick jag lite ångest över att vi gjorde det och började på riktigt tänka ifall det blivit dålig statistik på det. Hade redan bestämt mig för att inte gå vidare men blev ändå inte reellt förrän efter.
  • Linna2550
    Frkmaria skrev 2016-07-18 10:45:37 följande:
    Lycka till idag! Vi gjorde kubtest och hade så pass bra att vi inte behövde gå vidare. Först efteråt fick jag lite ångest över att vi gjorde det och började på riktigt tänka ifall det blivit dålig statistik på det. Hade redan bestämt mig för att inte gå vidare men blev ändå inte reellt förrän efter.
    Avklarat nu, och allt såg bra ut. Känns skönt att ha fått se bebisen, att de första 12 veckorna verkligen passerat. :)
  • Linna2550
    lovea01 skrev 2016-07-18 10:42:17 följande:

Roligt med flera som är beräknade till samma dag:) någon mer som lider av huvudvärk under graviditeten? Detta är första gången jag typ har huvudvärk varje dag och haft det sen dag 1...men inget högt blodtryck eller annat så lite mystiskt e det men kroppen förändras ju:)

Jag hade huvudvärk fram till mitten av v. 11, heller inget högt blodtryck. Förhoppningsvis går det snart över för dig!
  • Rhiandell

Jag skulle också kunna sälla mig till skaran med BF 25/1, men med tvillingar kommer de antagligen inte att låta mig gå längre än till vecka 37, så 4/1. Det blir kanske rentav Decemberbebisar.

• thecoc

Vi bestämde oss för att hoppa över Kub, eftersom jag inte skulle klara av att "åtgärda" ifall något var fel. Jag börjar dock känna mig otålig att inte få göra ultraljud förens 1/9. Hade gärna sett att allt verkade bra! Men inget onormalt har hänt så jag får lita på att det växer där inne.

Jag har också haft huvudvärk av och till, det är viktigt att dricka mycket eftersom njurarna går på för fullt. Dock drygt att bara få äta Alvedon, tycker inte att det hjälper lika bra...

Svar på tråden BF januari - 17