BF januari - 17
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Samma här! Känner också att jag inte har någon energi eller lust till såna saker. Är också övertrött på kvällen, och grinig! Usch man blir ju så trött av att känna sig så också.
Idag har jag haft helt annan aptit, typ första dagen på väldigt länge som jag kunnat äta med aptit! Hoppas det håller i sig till kvällen, sjukt trist det är att inte ha nån aptit, och behöva äta endå? Aldrig upplevt det förr. Men jag försöker tänka att det är ju för en bra sak :) Och förhoppningsvis så mår man lite bättre om några veckor, och då kan man ta igen kvällarna under semestern :)
Trött. Har fått legigan comp vilket tagit bort illamåendet men gjort mig tröttare. Sen var vi på inskrivning i måndags och upptäckte då att jag hade uvi. Så penicillinkur är påbörjad = ännu mer trött. Men nu har jag semester till mitten av augusti! Så härligt! :)
Verkar som att det är flera nu som dippar humörsmässigt? Allt har gått så bra fram tills de senaste 2 veckorna i princip, jag känner mig helt sänkt just nu. Skittrött, illamående, osocial och allmänt opepp. Jag saknar verkligen att vilja dricka kaffe och jag har inte haft någon sexlust över huvud taget på två veckor. Känner liksom inte igen någonting hos mig själv?? Blä nu längtar jag tills jag går in i trimester 2, de 100 gyllene dagarna right???
Verkar som att det är flera nu som dippar humörsmässigt? Allt har gått så bra fram tills de senaste 2 veckorna i princip, jag känner mig helt sänkt just nu. Skittrött, illamående, osocial och allmänt opepp. Jag saknar verkligen att vilja dricka kaffe och jag har inte haft någon sexlust över huvud taget på två veckor. Känner liksom inte igen någonting hos mig själv?? Blä nu längtar jag tills jag går in i trimester 2, de 100 gyllene dagarna right???
Har inte haft sexlust sen jag blev gravid! Haha! Eller jo. Kanske lite nån gång men mått så pass dåligt att det ändå inte varit tal om att ens försöka sig på det. :)
Jag har lyckats förmå mig vid ett tillfälle sen ägglossning. Pojkvännen klättrar på väggarna. Men även när jag har lust är jag för trött eller mår för illa.
Vul idag och lyckan då jag fick se denna bönan och ett tickande hjärta! <3

Precis så! Jag har egentligen lust men det är något som är i vägen, trötthet, illamående, magkramper. Jaja. Får väl ge igen det när bebis sover sen. För då har jag hört att man är pepp och orkar allt. ;)