BF januari - 17
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Jag kanske är lite dum men vad är KUB och nipt(?) test som det skrivs om. Jag är 25 år och det är första barnet så har inte hört talas om det innan :)
Fråga! Hur gör ni som är under 30 med kub. Kub eller inte kub? Hur resonerar ni? ????
Jag kanske är lite dum men vad är KUB och nipt(?) test som det skrivs om. Jag är 25 år och det är första barnet så har inte hört talas om det innan :)
Har ni här i gruppen berättat för era närmaste ännu om graviditeten? Vilken vecka berättade ni i? Vi tänkte eventuellt berätta på midsommarafton för då är våra familjer samlade, jag är då i v 11 (10+3)
Har sånt illamående imellanåt och har även spytt några ggr, vad gör ni för att motverka illamåendet?
Idag ringde jag Bm och tjatade till mig illamåendetabletter! Egentligen skulle man ha provat innan med receptfria men har hört så mycket om att de inte funkar och orkar inte mer illamående så bröt ihop och då skrev hon ut. :) så ska hämta ut imorgon för hade ingen möjlighet idag. Hoppas de hjälper!
Lyckan är total, fick se ett litet gryn på VUL och hjärtat pumpade på så fint! Blev tillbakaflyttad 3 dar mot min gissning och ÄL test och är nu i v. 6+6.
Ang kub, jag är själv 26 och känner att det känns lite överdrivet att oroa sig för downs, jag vet inte heller om jag skulle fixa abort om det visade på avvikelse. Enda anledningen i så fall är ju för att få göra ytterligare ett ultraljud, har inte riktigt bestämt mig än...
Har inte testat de receptfria ännu heller, ska till MVC imorgon så ska berätta om mitt illamående så får se vad hon säger där. Kan inte jobba såhär..
Idag ringde jag Bm och tjatade till mig illamåendetabletter! Egentligen skulle man ha provat innan med receptfria men har hört så mycket om att de inte funkar och orkar inte mer illamående så bröt ihop och då skrev hon ut. :) så ska hämta ut imorgon för hade ingen möjlighet idag. Hoppas de hjälper!
Har sånt illamående imellanåt och har även spytt några ggr, vad gör ni för att motverka illamåendet?
I vilken vecka gör man vanligtvis rutin ultraljudet?
Hej på er! Det finns en faceboookgrupp med några planer kvar ifall det är några som vill gå med (vi har satt stopp efter ett visst antal medlemmar så det inte blir för många). Skicka ett pm till mig med namn och en beskrivning av din profilbild så lägger jag till dig!