BF januari - 17
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Hej, jag är också gärna med i gruppen på Facebook.
Är i vecka 13+1 idag, var på KUB förra veckan och jäklar vilket liv det var där inne :)
Är 30 år och väntar första barnet.
Vi bestämde oss för att hoppa över Kub, eftersom jag inte skulle klara av att "åtgärda" ifall något var fel. Jag börjar dock känna mig otålig att inte få göra ultraljud förens 1/9. Hade gärna sett att allt verkade bra! Men inget onormalt har hänt så jag får lita på att det växer där inne.
Jag har också haft huvudvärk av och till, det är viktigt att dricka mycket eftersom njurarna går på för fullt. Dock drygt att bara få äta Alvedon, tycker inte att det hjälper lika bra...
Hej, jag är också gärna med i gruppen på Facebook.
Är i vecka 13+1 idag, var på KUB förra veckan och jäklar vilket liv det var där inne :)
Är 30 år och väntar första barnet.

Jag tycker inte magen syns så värst men har ju oxå mage sen innan men lite större är den ju men har inte hänt så mycket. Känns konstigt går ju in i v 15 imorgon och väntar ju på bebiskulan just nu ser det bara ut som man gått upp några kilo ????
Min mage syns men är tjock sen innan. Men i förrgår sa min man "nu ser man ju att du är gravid på riktigt". :)
Jag har sådan ångest över min hormonsjukdom. Läkarna är värdelösa! För andra gången under min graviditet har värdena skjutit i höjden utan att de håller koll och det är ju jättefarligt för fostret. Dessutom påverkar det ämnesomsättningen så vikten bara ökar och ökar. Och jag blir deprimerad. Vad ska man göra när ingen läkare lyssnar när man försöker få hjälp? :(
Min mage syns men är tjock sen innan. Men i förrgår sa min man "nu ser man ju att du är gravid på riktigt". :)
Jag har sådan ångest över min hormonsjukdom. Läkarna är värdelösa! För andra gången under min graviditet har värdena skjutit i höjden utan att de håller koll och det är ju jättefarligt för fostret. Dessutom påverkar det ämnesomsättningen så vikten bara ökar och ökar. Och jag blir deprimerad. Vad ska man göra när ingen läkare lyssnar när man försöker få hjälp? :(
Hoppar in här.
Är i vecka 18 och väntar barn nr 2, bf 5 jan och rul 11 aug. Sonen är 1,5år.
Jag är väldigt dåligt aktiv här inne och undrar om någon startat en sluten/hemlig fb grupp?
Hoppar in här.
Är i vecka 18 och väntar barn nr 2, bf 5 jan och rul 11 aug. Sonen är 1,5år.
Jag är väldigt dåligt aktiv här inne och undrar om någon startat en sluten/hemlig fb grupp?